Gravditets test billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2013

Clisolka

Maja88 skriver:

og den er taget sen eftermiddag

Den samme kunne jeg lave for 14 dage siden i 5. uge - også om eftermiddagen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

Maja88

Babymor2010 skriver:

Den samme kunne jeg lave for 14 dage siden i 5. uge - også om eftermiddagen 

Anmeld

26. januar 2013

KTP86

Her min fra uge 4+ something om eftermiddagen. Jeg håber du ender med en sund og rask bebs  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. januar 2013

M (:

så var billedet der

Mine tests er taget om morgenen (eller de to første er), men fra at være negativ fredag (3+4), til at være positiv onsdag (4+2 til højre), og meget meget positiv søndag eftermiddag (4+6 til venstre), så synes jeg mine billeder viser ret godt, hvor hurtigt HCG-stigningen (bør) stige/r.. 

Mine er over et halvt år senere midst lige så positive som på billedet.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. januar 2013

Kløver

Maja88 skriver:

så var billedet der

Sådan så mine også ud ved begge graviditeter i uge 5, testede første graviditet først ved 5 uge og bragende positiv ingen tvivl, anden graviditet var de som ts i 4 uge og efter få dage så de ud som din, og i uge 5 kunne jeg få så tydelig en test selvom jeg næsten lige havde tisset synes cb digital er længere tid om at vise positiv med valmed og har brugt dem som bekræftelse
Har haft en som ts som ikke blev kraftigere i løbet af få dage og aborterede så, cyklus efter var jeg gravid med min søn

Anmeld

26. januar 2013

Kløver

M (: skriver:

Mine tests er taget om morgenen (eller de to første er), men fra at være negativ fredag (3+4), til at være positiv onsdag (4+2 til højre), og meget meget positiv søndag eftermiddag (4+6 til venstre), så synes jeg mine billeder viser ret godt, hvor hurtigt HCG-stigningen (bør) stige/r.. 

Mine er over et halvt år senere midst lige så positive som på billedet.. 

Hvilke slags test er det, ikke set dem før, er da så sødt med hjerterne

Ville gerne ved min datter have haft en hvor den viste glad smiley ved positiv men kunne ikke finde dem (ved de kan fåes i usa)

Anmeld

26. januar 2013

Maja88

Maja84 skriver:

Sådan så mine også ud ved begge graviditeter i uge 5, testede første graviditet først ved 5 uge og bragende positiv ingen tvivl, anden graviditet var de som ts i 4 uge og efter få dage så de ud som din, og i uge 5 kunne jeg få så tydelig en test selvom jeg næsten lige havde tisset synes cb digital er længere tid om at vise positiv med valmed og har brugt dem som bekræftelse
Har haft en som ts som ikke blev kraftigere i løbet af få dage og aborterede så, cyklus efter var jeg gravid med min søn

jeg tog en cb for mine test var utrolig svage.. den sagde gravid og 2 dage senere producerede jeg den på billedet med en skvis tis

Anmeld

26. januar 2013

M (:

Maja84 skriver:

Hvilke slags test er det, ikke set dem før, er da så sødt med hjerterne

Ville gerne ved min datter have haft en hvor den viste glad smiley ved positiv men kunne ikke finde dem (ved de kan fåes i usa)

Ja, det er rigtig hyggeligt med hjerter på! (:

Jeg købte mine tests her. Der er gratis levering, og jeg havde modtaget dem efter to dage (:

Anmeld

26. januar 2013

Kløver

M (: skriver:

Ja, det er rigtig hyggeligt med hjerter på! (:

Jeg købte mine tests her. Der er gratis levering, og jeg havde modtaget dem efter to dage (:

Tak den er gemt til senere brug, når vi går igang igen

Anmeld

26. januar 2013

M (:

Maja84 skriver:

Tak den er gemt til senere brug, når vi går igang igen

Det var så lidt, og god fornøjelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.