Gravditets test billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2013

Clisolka

AnnaKJ skriver:

Men hvis lægen har bekræftet det, hvorfor så spørge herinde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Hva mener du med den smiley

Anmeld

25. januar 2013

Karla

*Har lille spirer i maven 4+5*>33 skriver:

Hej Allesammen...

Jeg tog en test på min forventede menstruationsdag i lørdags  og den var positiv på de max 3 minutter...  imorgen er det en uge siden min menstrution skal komme... Den anden graviditets test er taget onsdag morgen med morgen urin...  Tog en her til aften den var meget svag positiv... jeg kan desværre ikke fange stregen på kamera...   men hvad siger i til dem... Tror i ikke den er god nok

De ser positive ud, men at der ikke er en udvikling i farven kan godt være et dårligt tegn.
Jeg har prøvet det to gange, hvor testene var svage og at de var svagere om eftermiddagen, der mistede jeg begge gange.
Selvom din læge har bekræftet graviditeten, kan lægen jo ikke vurdere om der er en hcg stigning ud fra blot en enkelt test. Kun ved en blodprøve kan lægen jo reelt bekræfte, om der er tale om en normal hcg-stigning.
I langt de fleste "normale" graviditeter fordobles hcg-hormonet jo hver anden dag, så dine tests burde være tydeligere nu.
Det er ikke for at slå skår i glæden, synes bare jeg ville dele min erfaring

for at alt er i skønneste orden

Anmeld

25. januar 2013

FrkZier

Hva mener du med den smiley

Hvis du holder musen hen over der hvor datoen står, kan du trykke 'citer indlæg' så får folk en notifikation om du har svaret, og så der større sandsyndlighed for de svare..

Anmeld

25. januar 2013

Muffin_girl

FrkZier skriver:

Hvis du holder musen hen over der hvor datoen står, kan du trykke 'citer indlæg' så får folk en notifikation om du har svaret, og så der større sandsyndlighed for de svare..

Anmeld

26. januar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg må indrømme jeg heller ikke er super overbevist.

Når man er 5 uger henne,så burde testen ved en sund graviditet,være bragende positiv,også på eftermiddagsurin.

Jeg ville uden tvivl,gå til lægen,og få taget en blodprøve.

Testen skal ikke være så svag i uge 5,at den ikke kan fanges på et billede.

Tankernes kraft,kan desværre gøre rigtig meget ved kroppen,men jeg håber da der er en lille spire på vej til jer. 

Anmeld

26. januar 2013

Maja88

De har ligget siden lørdag og fra onsdag...  Det er derfor  Tjek mit profil billed...

altså de ser gode nok ud.. men som de andre siger så burde der være en udvikling...

har haft en test liggende i over 1 uge og den er ikke blevet svagere..

hvad med en clear blue.. så er du ikke i tvivl

Anmeld

26. januar 2013

Maja88

prøv at se min uge 5 tesy

Anmeld

26. januar 2013

Maja88

så var billedet der

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. januar 2013

Maja88

Maja88 skriver:

så var billedet der

og den er taget sen eftermiddag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.