Klapvogn????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2013

L&V

isabellasmor skriver:

Hmm, den er vel ligeså sund at sove i som andre klapvogne.. Så længe ryggen kan ligges helt ned .. 

Nej absolut ikke. den er jo smal og tynd i stoffet og der kan ikke være en madras

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

Pigent

Den klapvogn du selv har fundet ville jeg ikke købe hvis mit barn skulle sove i den hver dag. Det er den model jeg kalder for shopper klapvogne/paraply klapvogne og de er ikke ret gode og sove. 

Så ville jeg heller finde en brugt ellers har Harald Nyborg en billig en. 

http://www.harald-nyborg.dk/p7354/klapvogn-m-lufthjul

Anmeld

25. januar 2013

isabellasmor

Barnepigen skriver:

Den klapvogn du selv har fundet ville jeg ikke købe hvis mit barn skulle sove i den hver dag. Det er den model jeg kalder for shopper klapvogne/paraply klapvogne og de er ikke ret gode og sove. 

Så ville jeg heller finde en brugt ellers har Harald Nyborg en billig en. 

http://www.harald-nyborg.dk/p7354/klapvogn-m-lufthjul

Jeg køber den model jeg skrev og så får jeg fat i en brugt barnevogn som hun kun bruger til og sove i  

Anmeld

25. januar 2013

isabellasmor

Månsson skriver:

Nej absolut ikke. den er jo smal og tynd i stoffet og der kan ikke være en madras

Jeg køber den model jeg skrev og så får jeg fat i en brugt barnevogn som hun kun bruger til og sove i  

Anmeld

25. januar 2013

L&V

isabellasmor skriver:

Det lyder som en bedre idé.. Det er nok os lidt varmere

Anmeld

26. januar 2013

isabellasmor

Månsson skriver:

Det lyder som en bedre idé.. Det er nok os lidt varmere

Ja præcis, ved ikke lige hvorfor jeg ikke tænkte på det 

Men nu er hun vant til og sOve , i hvert fald denne vinter, i vores gamle klapvogn i hendes voksi, der har aldrig været noget, men det var jo så også en dyrer model 

Anmeld

26. januar 2013

Pernille Bundgaard

isabellasmor skriver:

Hvis du både skal købe barnevogn og klapvogn så bliver det jo også et større budget. Jeg ville så nok heller vælge og bruge flere penge på en ordenlig klapvogn for lige pludselig kan hun ikke sove i barnevogn mere og så skal du alligevel måske ud og købe en anden klapvogn hun kan sove i. Selv købte vi en brugt emmaljunga. Den køre fint og fejlede Intet. Men her hvor vi bor står den i et skur udenfor. Og her i vinteren har den desværre fået mug/fugt på indersiden af kalechen. Så nu har jeg fundet en teutonia mistral s som vi skal købe- også brugt og den kan vi så køre ned i kælderen så den får mere tørt og derfor ikke skulle blive muggen. Ville ikke købe en hel ny- da bores overbo havde den flotteste emmaljunga nitro City i hvid læder. Den blev stjålet i vores opgang, og den var ikke ret gammel. Så køber ikke en helt ny. Og til mistral s jan man også købe barnevogn del og sætte på. Liggemålet er dog ikke så stort, men det kunne bruges i starten til en lille ny hvis man ville det. Men vi vil selv have en rigtig barnevogn så han stadig har sin klapvogn til de lange ture... Vi har ikke bil så vi bruger vores vogne meget. Men hvad du beslutter dig for er jo op til dig. Jeg ville bare personligt heller bruge flere penge på en klapvogn evt brugt og så det er en barnet kan bruge i længere tid, en samtidig skal gå på kromproni med prisen på klapvognen fordi jeg samtidig skulle have en barnevogn som barnet alligevel ikke ville kunne bruge lige så længe... Men kommer jo også an på ens behov... Vores søn sover ikke ude herhjemm. Gør han i dagplejen i en af hendes vogne eller også sover han indenfor i en gæsteseng.

Anmeld

26. januar 2013

Pernille Bundgaard

Den i harld Nyborg er det vist heller Inger forlæder til... Det ville derfor efter min menig være for koldt og sove i den.. Men det kan også bare være min mening.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.