Klapvogn????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.017 visninger
27 svar
0 synes godt om
25. januar 2013

isabellasmor

Leder efter en klapvogn til min datter. Vi har et MEGET sparsomt bugdet..

jeg har fundet en jeg synes er okay, basson Luna light, og til billige penge... 

Den skal kunne ligges helt ned, da hendes barnevogn er lånt til hendes mormor hun sover ude hver dag. 

mit dilemma er bare.. At jeg vil gerne have en der ingenting fylder foldet sammen (til bil) og da vi ingen bil selv har, skal den ikke fylde for meget at have rundt med offentlig transport... 

Men Vi er vant til vendbart styr ... og vi har altid haft hende vendt mod os så vi kunne kigge på hinanden.... men der findes altså ikke nogle (hvad jeg kan se) lille smart vogn med vendbart styr, til billige penge...... 

kan ikke finde ud af hvad vejer mest? Lille til at kunne have med alle vegne uden problemer, eller vendbart styr Som vi er vant til? og KAN man overhovedet få en billig vogn med vendbart styr? (Under 1000 kr og helst ny) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
isabellasmor skriver:

Leder efter en klapvogn til min datter. Vi har et MEGET sparsomt bugdet..

jeg har fundet en jeg synes er okay, basson Luna light, og til billige penge... 

Den skal kunne ligges helt ned, da hendes barnevogn er lånt til hendes mormor hun sover ude hver dag. 

mit dilemma er bare.. At jeg vil gerne have en der ingenting fylder foldet sammen (til bil) og da vi ingen bil selv har, skal den ikke fylde for meget at have rundt med offentlig transport... 

Men Vi er vant til vendbart styr ... og vi har altid haft hende vendt mod os så vi kunne kigge på hinanden.... men der findes altså ikke nogle (hvad jeg kan se) lille smart vogn med vendbart styr, til billige penge...... 

kan ikke finde ud af hvad vejer mest? Lille til at kunne have med alle vegne uden problemer, eller vendbart styr Som vi er vant til? og KAN man overhovedet få en billig vogn med vendbart styr? (Under 1000 kr og helst ny) 

Har ikke selv set den med egne øjne, endnu - men har fundet ud af, i en anden tråd, at Harald Nyborg har en klapvogn til 699kr med vendbar styr - ved dog ikke, hvor meget den fylder, når den er klappet sammen

Anmeld

25. januar 2013

helle85

Olivia's Moar skriver:

Har ikke selv set den med egne øjne, endnu - men har fundet ud af, i en anden tråd, at Harald Nyborg har en klapvogn til 699kr med vendbar styr - ved dog ikke, hvor meget den fylder, når den er klappet sammen

ja den var jeg også lige inde og finde et link på

http://www.harald-nyborg.dk/p7354/klapvogn-m-lufth jul

Anmeld

25. januar 2013

isabellasmor

Olivia's Moar skriver:

Har kigget på den, men den er bare meget stor .. På str med den vi havde før

Anmeld

25. januar 2013

isabellasmor

helle85 skriver:

ja den var jeg også lige inde og finde et link på

http://www.harald-nyborg.dk/p7354/klapvogn-m-lufth jul

Anmeld

25. januar 2013

L&V

isabellasmor skriver:

Så skal du jo ud i noget paraplyklapvogn men den er da ikke sund at sove i

Anmeld

25. januar 2013

Gittemor09

jeg har selv den fra harald nyborg (til salg)

og jeg synes bestemt ikke det fylder meget....

så den ville jeg skam selv anbefale...

Anmeld

25. januar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
isabellasmor skriver:

Ja, så ved jeg desværre ikke .. Så tror jeg næsten, i skal op i en større prisklasse eller finde noget brugt eller på udsalg

Anmeld

25. januar 2013

isabellasmor

Månsson skriver:

Så skal du jo ud i noget paraplyklapvogn men den er da ikke sund at sove i

Hmm, den er vel ligeså sund at sove i som andre klapvogne.. Så længe ryggen kan ligges helt ned .. 

Anmeld

25. januar 2013

isabellasmor

Gittemor09 skriver:

jeg har selv den fra harald nyborg (til salg)

og jeg synes bestemt ikke det fylder meget....

så den ville jeg skam selv anbefale...

Vi havde en basson før , og som jeg ser billedet af den fra Harald Nyborg (har ikke set den i levende live) så ser den ud til at være på str med vores basson, og den er rigtig stor i forhold til hvad der er praktisk med offentlig transport, og den er også rigtig besværlig at have med i bil 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.