Klapvogn????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2013

isabellasmor

Olivia's Moar skriver:

Ja, så ved jeg desværre ikke .. Så tror jeg næsten, i skal op i en større prisklasse eller finde noget brugt eller på udsalg

Ja vi skal nok udvide budgettet lidt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

Gittemor09

isabellasmor skriver:

Vi havde en basson før , og som jeg ser billedet af den fra Harald Nyborg (har ikke set den i levende live) så ser den ud til at være på str med vores basson, og den er rigtig stor i forhold til hvad der er praktisk med offentlig transport, og den er også rigtig besværlig at have med i bil 

åh ja, på den måde...

¨ja, så kan jeg godt se det

Anmeld

25. januar 2013

isabellasmor

Gittemor09 skriver:

åh ja, på den måde...

¨ja, så kan jeg godt se det

Hvorfor skal det også være så besværligt 

Anmeld

25. januar 2013

DitteMarie

City mini fra babyjogger kan måske findes brugt? Dog ikke vendbart styr, men ellers kvalitetsvogn som intet vejer (7kg) eller fylder

Anmeld

25. januar 2013

isabellasmor

DitteMarie skriver:

City mini fra babyjogger kan måske findes brugt? Dog ikke vendbart styr, men ellers kvalitetsvogn som intet vejer (7kg) eller fylder

Vil prøve at kigge  

Anmeld

25. januar 2013

(august)

foreslår en paraplyklapvogn som kan lægges ned i sædet, det har vi været super glade for, ved godt der ikke er vendbart styr.

Vi har lige købt en baby jogger city select til pigerne og er rigtig glade for den og der kan sæderne vænnes som man har lyst til. Det er dog ikke en vogn til et stramt budget synes jeg (børnepengene betale vores)

Anmeld

25. januar 2013

Betina Byberg

25. januar 2013

Gittemor09

isabellasmor skriver:

Hvorfor skal det også være så besværligt 

haha ja, det er bare altid besværligt...

men kan selvfølgelig godt se problematikken i det.. det er noget øv

Anmeld

25. januar 2013

Krussedulle

isabellasmor skriver:

Leder efter en klapvogn til min datter. Vi har et MEGET sparsomt bugdet..

jeg har fundet en jeg synes er okay, basson Luna light, og til billige penge... 

Den skal kunne ligges helt ned, da hendes barnevogn er lånt til hendes mormor hun sover ude hver dag. 

mit dilemma er bare.. At jeg vil gerne have en der ingenting fylder foldet sammen (til bil) og da vi ingen bil selv har, skal den ikke fylde for meget at have rundt med offentlig transport... 

Men Vi er vant til vendbart styr ... og vi har altid haft hende vendt mod os så vi kunne kigge på hinanden.... men der findes altså ikke nogle (hvad jeg kan se) lille smart vogn med vendbart styr, til billige penge...... 

kan ikke finde ud af hvad vejer mest? Lille til at kunne have med alle vegne uden problemer, eller vendbart styr Som vi er vant til? og KAN man overhovedet få en billig vogn med vendbart styr? (Under 1000 kr og helst ny) 

Min mand og jeg vil gerne ha denne

Den er godt nok 500 over det budget du har skrevet..

http://www.bornebiksen.dk/product/hauck-boston-4-s -marine-1398/

Anmeld

25. januar 2013

modesty

isabellasmor skriver:

Leder efter en klapvogn til min datter. Vi har et MEGET sparsomt bugdet..

jeg har fundet en jeg synes er okay, basson Luna light, og til billige penge... 

Den skal kunne ligges helt ned, da hendes barnevogn er lånt til hendes mormor hun sover ude hver dag. 

mit dilemma er bare.. At jeg vil gerne have en der ingenting fylder foldet sammen (til bil) og da vi ingen bil selv har, skal den ikke fylde for meget at have rundt med offentlig transport... 

Men Vi er vant til vendbart styr ... og vi har altid haft hende vendt mod os så vi kunne kigge på hinanden.... men der findes altså ikke nogle (hvad jeg kan se) lille smart vogn med vendbart styr, til billige penge...... 

kan ikke finde ud af hvad vejer mest? Lille til at kunne have med alle vegne uden problemer, eller vendbart styr Som vi er vant til? og KAN man overhovedet få en billig vogn med vendbart styr? (Under 1000 kr og helst ny) 

Jeg synes helt klart at I skal købe en brugt. Man får virkelig meget mere for pengene og man kan finde nogle i rigtig fin stand hvis man gider lede lidt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.