menuen i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2013

Koen.

Tror bare vi skal have rugbrød med fiskefilet og evt andet lækkert pålæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

FrkDitte

henh01 skriver:

Hvad skal I have at spise i aften?

Her er jeg på total bar bund, kan slet ikke overskue det pt - er på vej ind i en omgang influenza igen, desværre..

Håber på at få gode ideer

Her skal vi have nachos med kylling, ost, jalapenos, lidt bønner og hakket rødløg.. Dertil en lækker hjemmelavet guacemole..

Havde jeg ikke været gravid havde der også stået 2 flasker corona med lime på bordet 

Og så skal vi selvfølgelig se håndbold!!

Hyggeaften.. 

D.

Anmeld

25. januar 2013

Moma

Det er også lækkert - kan I nøjes med det til aftensmad? Her bruger vi det nemlig ofte som forret.

Overvejer lidt at smække rugbrød på menuen, koge æg (har rejer) og stege fiskefileter og så med lækker rugbrød fra bageren - gider næsten ikke stå foran gryderne i dag

Det lyder også rigtigt lækkert - med frisk brød fra bageren og lækkert tilbehør til.

Det får vi faktisk også jævnligt til aftensmad.

I aften skal vi have hjemmelavet pizza.

Anmeld

25. januar 2013

Carina:-)

Vi skal have nachos med masser af kylling og ost 

Gucamole,salsa,cremefraiche og ostedip i lange baner 

Anmeld

25. januar 2013

FrkDitte skriver:

Her skal vi have nachos med kylling, ost, jalapenos, lidt bønner og hakket rødløg.. Dertil en lækker hjemmelavet guacemole..

Havde jeg ikke været gravid havde der også stået 2 flasker corona med lime på bordet 

Hyggeaften.. 

D.

Også her 

Anmeld

25. januar 2013

FrkDitte skriver:

Hyggeaften.. 

D.

Også her 

Anmeld

25. januar 2013

>>Carina<<

Vi ska ha en nem kyllingeret. Den er så lækker. 

Kyllingefileter ligges i en lage af citronsaft, paprika, estragon, hvidløg, salt og peber. (1 times tid)

Steges på panden med lagen. Bagefter hældes 1/2 l fløde over og småkoger til det har en cremet konsistent. Tilsæt tern/strimler af soltørret tomater.

Serveres med ris. Uhm

Anmeld

25. januar 2013

Dinna88

henh01 skriver:

lyder lækkert - jeg er bare slet ikke til pasta

Vi spiser det både med bulgur, brune ris og couscous til

Anmeld

25. januar 2013

Kief31

Et stykke steg af en art skal jeg ud og finde, og så skal vi have flødekartofler til

Anmeld

25. januar 2013

Victoria2013

Jeg skal være alene hjemme til aftensmaden, så har købt sådan en færdigret "pasta carbonara" som bare skal tilsættes vand... ikke så spændende, men kan faktisk godt lide det - og så er det nemt

Imorgen skal vi have pitabrød med grønt, dressing og resten af squashdellerne fra igår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.