menuen i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.833 visninger
31 svar
0 synes godt om
25. januar 2013

henh01

Hvad skal I have at spise i aften?

Her er jeg på total bar bund, kan slet ikke overskue det pt - er på vej ind i en omgang influenza igen, desværre..

Håber på at få gode ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

Dinna88

Vi skal have min niece på overnatning for første gang (vi bor i en 1-værelses!!) så det skulle være nemt og Maria-venligt. Derfor lavede jeg igår enn kæmpe portion kyllingekødsauce med masser af grøntsager, og så skal vi have grov pasta til!! Jeg lavede det imens vi havde gæster, så nemt er det!

Anmeld

25. januar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
henh01 skriver:

Her er jeg på total bar bund, kan slet ikke overskue det pt - er på vej ind i en omgang influenza igen, desværre..

Tunmousse og noget lækkert brød til magter heller ikk det vilde, og syns det er såååå lækkert og nemt

Anmeld

25. januar 2013

henh01

Dinna88 skriver:

Vi skal have min niece på overnatning for første gang (vi bor i en 1-værelses!!) så det skulle være nemt og Maria-venligt. Derfor lavede jeg igår enn kæmpe portion kyllingekødsauce med masser af grøntsager, og så skal vi have grov pasta til!! Jeg lavede det imens vi havde gæster, så nemt er det!

lyder lækkert - jeg er bare slet ikke til pasta

Anmeld

25. januar 2013

henh01

Olivia's Moar skriver:

Tunmousse og noget lækkert brød til magter heller ikk det vilde, og syns det er såååå lækkert og nemt

Det er også lækkert - kan I nøjes med det til aftensmad? Her bruger vi det nemlig ofte som forret.

Overvejer lidt at smække rugbrød på menuen, koge æg (har rejer) og stege fiskefileter og så med lækker rugbrød fra bageren - gider næsten ikke stå foran gryderne i dag

Anmeld

25. januar 2013

Mor1012

henh01 skriver:

Mørbrad med bacon omkring , bagt kartoffelmos med parmasan

Anmeld

25. januar 2013

FrkZier

henh01 skriver:

hjemmelavet burgere tror jeg det bliver til

Anmeld

25. januar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
henh01 skriver:

Det er også lækkert - kan I nøjes med det til aftensmad? Her bruger vi det nemlig ofte som forret.

Overvejer lidt at smække rugbrød på menuen, koge æg (har rejer) og stege fiskefileter og så med lækker rugbrød fra bageren - gider næsten ikke stå foran gryderne i dag

Ja, kan vi sagtens - vi laver en ordentlig portion så der også er til frokost i morgen, og så spiser vi ellers, til vi revner Hehe .. Og vi spiser gerne et groft franskbrød (nærmere rugbrød) til, så mætter det lidt mere - herhjemme i hvert fald ..

Og tro mig, har en MEGET madglad kæreste, så hvis han kan blive mæt af det, så kan alle

Uhh, er ikk så meget til æggemadder, men hvis jeg var, lyder det også som en go', hurtigt og lækker idé

Anmeld

25. januar 2013

Maja_4000

Vi skal have rester fra igår
Vi har fået rigtig mange sammenkogte retter for tiden .. Både fordi jeg synes vejret er til det, og fordi vi har en masse kød i fryseren som skal bruges
Jeg eeeelsker sådan noget som skal stå og simre i fere timer og bare falder fra hinanden når man skal spise det så får vi rodfrugtmos til (vi prøver at spare lidt på kartoflerne )

Anmeld

25. januar 2013

Silas&Mille

Hjemmelavet pizza, lavet med færdigkøbt pizza kit
Og snack grønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.