Er det en dreng eller pige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

udfra det billede, er det så godt som umuligt at komme med et kvalificeret bud på kønnet - man kan jo altid gætte, der er 50% chance for at ramme rigtigt

meeen, forstår nu godt hun ikke villle komme med et bud ud fra dette billede, da vi var til kønsscanning, scannede de fosteret mellem benene, og det var en ret så tydelig lille tap at se

Det var jo ikke ud fra billedet, men under selve scanningen min mand spurgte om hun ville komme med et bud på kønnet... jeg er skam godt klar over det er svlrt at se hvilket køn det er på billedet og det er 50/50. For mig er det overundeordnet hvilket køn det er, bare baby er sund og rask

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Noget der minder om en kaffbønne skulle vidst være en pige. Men det er jo 50/50 og vi herinde har jo ingen forudsætning for at vide det. Men det er da spændene. Hvad tror du selv det er? Ofte har man jo en fornemmelse :-)

Jeg har ikke rigtig noget bud på det, for har både drømme om det er en pige og en dreng... jeg håber bare på baby er sund og rask

Anmeld

25. januar 2013

MissTas

Anonym skriver:

Jeg var forleden til scanning, hvor scanningsdamen ikke ville komme med et bud på kønnet... men jeg fik dette billede med hjem, hvor der ses noget i den region. Hvad er dit bud, er det en dreng, eller pige?

jeg tror det er en pige ikke fordi det er nemt at se eller noget.. men den hvide streg mellem benene tror jeg er kønsdelen og der vender stregen nedad, hvilket betegner en pige og når den vender opad mod navlen betegner man det som en dreng. Ud fra det tror jeg det er en pige, men ved INTET bare et gæt

Anmeld

25. januar 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Jeg har ikke rigtig noget bud på det, for har både drømme om det er en pige og en dreng... jeg håber bare på baby er sund og rask

Hehe okay :-) ja selvfølgelig bare den er sund og rask. Jeg drømte at jeg fik en pige, men i vågen tilstand følte jeg det var en dreng, og det var det :-)

Anmeld

25. januar 2013

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

jeg tror det er en pige ikke fordi det er nemt at se eller noget.. men den hvide streg mellem benene tror jeg er kønsdelen og der vender stregen nedad, hvilket betegner en pige og når den vender opad mod navlen betegner man det som en dreng. Ud fra det tror jeg det er en pige, men ved INTET bare et gæt

Tak for dit gæt... det bliver spændende at se hvad der gemmer sig der inde

Anmeld

25. januar 2013

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Hehe okay :-) ja selvfølgelig bare den er sund og rask. Jeg drømte at jeg fik en pige, men i vågen tilstand følte jeg det var en dreng, og det var det :-)

Ej hvor sjovt, det er mærkeligt man på en måde kan fornemme det...

Anmeld

8. februar 2013

Anonym trådstarter

Til jer der var med til at gætte, kan jeg oplyse jer om at det er en sund og rask lille pige

Anmeld

8. februar 2013

dukke

Anonym skriver:

Til jer der var med til at gætte, kan jeg oplyse jer om at det er en sund og rask lille pige

Tillykke

Anmeld

9. februar 2013

Anonym trådstarter

dukke skriver:

Tillykke

Mange tusind tak

Anmeld

9. februar 2013

Kløver

Har ikke læst de andres bud, men det er jo svært, hm gætter på en lille dreng
Jeg er sikker på det er det helt perfekt uanset når i får kønnet at vide vi har selv en af hver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.