Er det en dreng eller pige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det en dreng eller pige??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

9.020 visninger
41 svar
2 synes godt om
24. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg var forleden til scanning, hvor scanningsdamen ikke ville komme med et bud på kønnet... men jeg fik dette billede med hjem, hvor der ses noget i den region. Hvad er dit bud, er det en dreng, eller pige?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Kay

hjælper hvis billed er med 

Anmeld

24. januar 2013

Mom2

Anonym skriver:

Jeg var forleden til scanning, hvor scanningsdamen ikke ville komme med et bud på kønnet... men jeg fik dette billede med hjem, hvor der ses noget i den region. Hvad er dit bud, er det en dreng, eller pige?

Kan jeg godt forstå, jeg ville dælme heller ikke gætte ud fra det der..

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

hjælper hvis billed er med 

Der skulle gerne være et billede nu

Anmeld

24. januar 2013

christina92

Anonym skriver:

Synes overhovedet ikke det er til at se udfra det her billeder

Anmeld

24. januar 2013

Kay

på det billed hvor vi fik afvide t vores var en pige scannede de lige imellem benene og der kunne man tydeligt se det... såp kan sgu godt forstå de ik ville sige noget med det billed  der kan man ik se noget... hvis der er en tap er den jo slet ik så stor at man kan se den på et billed der vender fra sigen  den er jo på det tidspunkt mindre end de rejer i lage man kan købe i netto 

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

på det billed hvor vi fik afvide t vores var en pige scannede de lige imellem benene og der kunne man tydeligt se det... såp kan sgu godt forstå de ik ville sige noget med det billed  der kan man ik se noget... hvis der er en tap er den jo slet ik så stor at man kan se den på et billed der vender fra sigen  den er jo på det tidspunkt mindre end de rejer i lage man kan købe i netto 

Scanningsdamen scannede baby i mellem benene, men hun ville ikke oplyse os om kønnet, da det ikke var det der var formålet med scanningen. Hun sagde dog, at vi kunne få det at vide hvis det var det samme hun kunne se ved næste scanning.

Vi er bare rigtig nysgerrige her hjemme, og synes vi kan se en noget der nede der minder lidt om en kaffebønne... men hvad det betyder, ved jeg ikke

Anmeld

24. januar 2013

Kay

Anonym skriver:

Scanningsdamen scannede baby i mellem benene, men hun ville ikke oplyse os om kønnet, da det ikke var det der var formålet med scanningen. Hun sagde dog, at vi kunne få det at vide hvis det var det samme hun kunne se ved næste scanning.

Vi er bare rigtig nysgerrige her hjemme, og synes vi kan se en noget der nede der minder lidt om en kaffebønne... men hvad det betyder, ved jeg ikke

er det fra nf??

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

er det fra nf??

Nej, det er ikke fra NF.

Anmeld

24. januar 2013

Kay

Anonym skriver:

Nej, det er ikke fra NF.

hvilken scanning var det så og hvor langt er du??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.