Er det en dreng eller pige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2013

Kay

Anonym skriver:

Jeg skal scannes igen om 1 1/2 uge

så er der ik længe endnu jo hvis du vil ha et gæt fra mig er det en dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

MorDk

Man kan altid gætte MEN det er nærmest umuligt for mig at se om det er en dreng eller pige på den måde baby ligger på!

Anmeld

24. januar 2013

1990h

Anonym skriver:

Okay, tak for dit hurtige svar

hvornår skal i til kønscanning

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

så er der ik længe endnu jo hvis du vil ha et gæt fra mig er det en dreng

Tak for dit bud

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

1990h skriver:

hvornår skal i til kønscanning

Det skal vi om 1 1/2 uge

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Man kan altid gætte MEN det er nærmest umuligt for mig at se om det er en dreng eller pige på den måde baby ligger på!

Jeg veeeed det godt, vi har er bare nysgerrige for at høre andre der har set sådan en lille tap, hvad det blev til

Anmeld

24. januar 2013

MorDk

Anonym skriver:

Jeg veeeed det godt, vi har er bare nysgerrige for at høre andre der har set sådan en lille tap, hvad det blev til

Kan jeg godt forstå  Men De ser ret ens ud sys jeg når De ligger sådan

Anmeld

25. januar 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Kan jeg godt forstå  Men De ser ret ens ud sys jeg når De ligger sådan

Ja, det har du helt ret i de gør

Anmeld

25. januar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg var forleden til scanning, hvor scanningsdamen ikke ville komme med et bud på kønnet... men jeg fik dette billede med hjem, hvor der ses noget i den region. Hvad er dit bud, er det en dreng, eller pige?

udfra det billede, er det så godt som umuligt at komme med et kvalificeret bud på kønnet - man kan jo altid gætte, der er 50% chance for at ramme rigtigt

meeen, forstår nu godt hun ikke villle komme med et bud ud fra dette billede, da vi var til kønsscanning, scannede de fosteret mellem benene, og det var en ret så tydelig lille tap at se

Anmeld

25. januar 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Scanningsdamen scannede baby i mellem benene, men hun ville ikke oplyse os om kønnet, da det ikke var det der var formålet med scanningen. Hun sagde dog, at vi kunne få det at vide hvis det var det samme hun kunne se ved næste scanning.

Vi er bare rigtig nysgerrige her hjemme, og synes vi kan se en noget der nede der minder lidt om en kaffebønne... men hvad det betyder, ved jeg ikke

Noget der minder om en kaffbønne skulle vidst være en pige. Men det er jo 50/50 og vi herinde har jo ingen forudsætning for at vide det. Men det er da spændene. Hvad tror du selv det er? Ofte har man jo en fornemmelse :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.