Hvem har mest ret til fred

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

oki så er det bare med at hoppe i kassen når han sover i aften

Håber han er frisk på at sove - igår tog det mig 2 time at få ham til ro..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

L&V

Anonym skriver:

Tro mig - jeg står allerede klar i nattøjet.. Dog venter jeg på at manden kommer hjem, for han nægter at sove før far har kysset godnet

Stædig unge hva

Anmeld

23. januar 2013

L&V

Anonym skriver:

Håber han er frisk på at sove - igår tog det mig 2 time at få ham til ro..

Ja det er jo så det og hvis han er overtræt af ikke at ha sovet i løbet af dagen gør det det jo nok ik nemmere

Anmeld

23. januar 2013

Louise H.

Anonym skriver:

Så vist du har haft 39 i feber i 2 dage - ikke fået særlig meget søvn/mad - så kan du også holde ud?? Jeg forsøger virkelig - jeg lever af 6 timers søvn fra i nat og ingen mad - og jeg forsøger virkelig at gør mit bedste for familien. Har endda været på vaskeri for at vaske mandens arbejdstøj til imorgen..

Det skrev du jo intet om i første indlæg
Kan da godt forstå du har det dårligt. Det tror jeg de fleste mennesker kan. Jeg forstår også godt at du er udmattet. Derfor spørger jeg også om ikke din man kunne overtage bare et par timer her til aften?

Måske der var mulighed for at din mand selv kunne vaske sit arbejdstøj, så du bare kunne slappe af, når jeres barn sover (hvis det sover)

Anmeld

23. januar 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Ja det er jo så det og hvis han er overtræt af ikke at ha sovet i løbet af dagen gør det det jo nok ik nemmere

Han var somså ikke overtræt igår - han havde "bare" 39 i feber og vidste ikke helt hvad han skulle gør af sig selv.. Havde også besøg af vagtlægen om natten..

Anmeld

23. januar 2013

L&V

Anonym skriver:

Han var somså ikke overtræt igår - han havde "bare" 39 i feber og vidste ikke helt hvad han skulle gør af sig selv.. Havde også besøg af vagtlægen om natten..

Nå oki.. Min datter bliver bare umulig hvis hun ik sover nok i løbet af dagen..

Hva sagde lægen så

Anmeld

23. januar 2013

Holbæktrunten

Forstår helt ærlig ikke hvordan nogen kan være i tvivl om at DU har brug for aflastning.... Man hår ikke på job med 39,5 i feber, så tvivler på manden er så dårlig som du ( og er sikker på du ved hvor sløj han er). Hvis han er rask nok og egoistisk nok til at tage på job når du er så syg og har BRUG for søvn, så skal han fandme også passe HANS EGET BARN så du kan få sovet nogle timer som MINIMUM. Her havde manden i jeres situation meldt barn syg eller sig selv, så han ku passe os andre - og ellers var han også blevet slagtet. Var vi lige syge havde vi naturligvis så vidt muligt delt arbejdet ligeligt...

Anmeld

23. januar 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg vil sige manden. Nu får jeg nok høvl 

Anmeld

23. januar 2013

marie_jon

Anonym skriver:

Faren = lidt sløj - men er nød til at tage på job - arbejder kl. 7-19.30

Moren = syg med influanza - hjemme med barnet syg - har ikke fået sovet hele dagen pga barnet

Hvem har mest ret til fred og ro når manden kommer hjem??

Hvad synes I?? og hvorfor?? og hvordan er det hos Jer??

Av det er bestemt ikke en særlig sjov situation du står i! kroppen skriger på søvn og ro, og samvittigheden skriger på at tage sig af sit barn Når det så er sagt... Det at være alene hjemme med sit barn, samtidig med at man er rigtig syg, det kan sørme være lige så hårdt, som at være på arbejde! Så hvis din mand er for "stolt" til at melde sig syg, så ville jeg mene, at det er "værsgo" at overtag en time eller to, når han kommer hjem fra arb Rigtig god bedring!

Anmeld

23. januar 2013

marie_jon

Holbæktrunten skriver:

Forstår helt ærlig ikke hvordan nogen kan være i tvivl om at DU har brug for aflastning.... Man hår ikke på job med 39,5 i feber, så tvivler på manden er så dårlig som du ( og er sikker på du ved hvor sløj han er). Hvis han er rask nok og egoistisk nok til at tage på job når du er så syg og har BRUG for søvn, så skal han fandme også passe HANS EGET BARN så du kan få sovet nogle timer som MINIMUM. Her havde manden i jeres situation meldt barn syg eller sig selv, så han ku passe os andre - og ellers var han også blevet slagtet. Var vi lige syge havde vi naturligvis så vidt muligt delt arbejdet ligeligt...

110% enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.