Hvem har mest ret til fred

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2013

Anonym trådstarter

Louise17 skriver:

Synes helt klart faren har ret til mest fred. 

Synes han kunne overtage en times tid, så du kunne sove lidt. Også  overtog du resten 

Satser også på at vist jeg sover lidt - kan jeg få feberen ned (har 39,5 lige pt.).. Og vist jeg får tvundet lidt mad i maven (det jeg har spist i løbet af dagen, er kommet op igen få min. efter), så burde jeg kunne klare en nat med en dreng med 39 i feber.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

Muhmi

Ingen af jer har mest ret... I skal da begge to kunne fungere, ja du er syg og passer barn.. Men han er syg og går på arbejde..

Desuden så ved du intet om han kun er en smule sløj og du derfor har det meget værre end ham, det kan jo være at han bare bider det i sig fordi han SKAL på job for at tjene penge...?

Man skal kunne hjælpes ad og i skal begge sige til når i har behov for at blive afløst af den anden...

God bedring til jer alle , det må da bare være så super surt..

Anmeld

23. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Ingen af jer har mest ret... I skal da begge to kunne fungere, ja du er syg og passer barn.. Men han er syg og går på arbejde..

Desuden så ved du intet om han kun er en smule sløj og du derfor har det meget værre end ham, det kan jo være at han bare bider det i sig fordi han SKAL på job for at tjene penge...?

Man skal kunne hjælpes ad og i skal begge sige til når i har behov for at blive afløst af den anden...

God bedring til jer alle , det må da bare være så super surt..

Han kunne egentlig bare have meldt sig syg - men han er en stolt mand, og vil ikke have sygdage på sig - selv når chefen siger han skal gå hjem.. Også derfor jeg tager alle barnets sygdage - for han vil ikke have det på sig.. Han har aldrig haft barnets første sygdag - og vores søn er 2 år og 8 mdr.

Anmeld

23. januar 2013

Anonym trådstarter

Men fik 6 timer i nat og satser på 1 time når manden kommer hjem - så burde de 39,5 i feber også snart være nede igen.. Så gør det jo intet, at jeg ikke har fået sovet i løbet af dagen

Anmeld

23. januar 2013

Anonym trådstarter

Manden har lige ringet hjem - han vil bare af med tøjet og under dynen når han kommer hjem, og vil ikke forstyrres..

Så ja, jeg tager så tjansen..

Anmeld

23. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Han kunne egentlig bare have meldt sig syg - men han er en stolt mand, og vil ikke have sygdage på sig - selv når chefen siger han skal gå hjem.. Også derfor jeg tager alle barnets sygdage - for han vil ikke have det på sig.. Han har aldrig haft barnets første sygdag - og vores søn er 2 år og 8 mdr.

Ja okay... Hehe..

Så kunne han måske godt liiige tage sig sammen og give dig en lille fridag hvis i har råd til at han kan blive hjemme

Anmeld

23. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Manden har lige ringet hjem - han vil bare af med tøjet og under dynen når han kommer hjem, og vil ikke forstyrres..

Så ja, jeg tager så tjansen..

Ej hvis han er så syg, så synes jeg at du skal forlange at han bliver hjemme i morgen og ellers så kan han godt hjælpe til i aften! Basta

Anmeld

23. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Ja okay... Hehe..

Så kunne han måske godt liiige tage sig sammen og give dig en lille fridag hvis i har råd til at han kan blive hjemme

Han har desværre lige meldt ud, at han ikke tager fri alligevel (havde lovet at tage fri torsdag eller fredag).. Men han vil godt tage vores søn nogle timer søndag - så jeg kan få sovet..

Anmeld

23. januar 2013

Lullaby

Anonym skriver:

Han har desværre lige meldt ud, at han ikke tager fri alligevel (havde lovet at tage fri torsdag eller fredag).. Men han vil godt tage vores søn nogle timer søndag - så jeg kan få sovet..

Du kan vel selv høre hvordan det lyder ikke? Altså hos mig var den ikke gået men vi er også rigtig gode til at hjælpe hinanden. Feks hvis jeg er syg tager manden over 100% i alt. Og omvendt.

Jeg havde sagt, at fint. Du vil gerne på arbejde. Så tager du knægten når du kommer hjem. Slut.

Anmeld

23. januar 2013

Muhmi

Lullaby skriver:

Du kan vel selv høre hvordan det lyder ikke? Altså hos mig var den ikke gået men vi er også rigtig gode til at hjælpe hinanden. Feks hvis jeg er syg tager manden over 100% i alt. Og omvendt.

Jeg havde sagt, at fint. Du vil gerne på arbejde. Så tager du knægten når du kommer hjem. Slut.

Er så enig... Min mand havde aldrig fået lov til det stunt der... Man skal da kunne hjælpes om tingene....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.