Miss Church skriver:
Ja det kan godt være. Synes bare ikke lydene kommer derfra. Men det kan selvfølgelig også bare være fordi jeg ikke har hovedet helt nede ved maven, når de kommer 
Jeg er godt nok spændt på hvor lang tid jeg kommer til at gå. Jeg begynder at få mere og mere ondt i min krop. Håber ikke det bliver ved med at tiltage i smerte-styrke
Så bliver det godt nok hårdt til sidst.
Prøv så lige at tænk, hvis der var 3 eller 4
Eller hende der amerikaneren, som fik ottelinger
Av av av
Jeg kan heller ikke med 100% garanti sige at det er fra mit bækken for jeg kan ikke mærke knækket eller høre 100% hvorfra det kommer, men jeg er mere end bare almindelig sikker på at det er der de lyde kommer fra, for det første fordi jeg er hybermobil og for det andet fordi jeg denne gang har bækkenløsning, hvilket jeg ikke havde med Silas og heller ikke oplevede kliklydene med 
Puha, ja, hvor lang tid har de givet dig lov, de normale 38 uger og så igangsættelse når det er tvillinger? 
Min veninde gik hele vejen og hun var godt nok også lidt led og ked af det til sidst, hvilket jeg synes er FULDT forståeligt... Kun to uger før termin lokker de dem ud... Puha og her går vi andre og brokker os over den ene der ligger og fylder?
hehe
Håber du går til 36 uger, men derefter må tøserne godt lige rubbe sig og komme ud

Kunne slet ikke forestille mig at skulle have mere end én derinde 
Anmeld