Klik-lyde fra maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2013

Krussedulle

Miss Church skriver:

Jeg har i de sidste par uger oplevet klik-lyde fra min mave. Oplever det flere gange om dagen. Men hvad dælen kan det være? 

Jeg har læst at det ikke er farligt, men kan ikke finde ud af hvor lydene stammer fra? 

Er der andre som oplever/har oplevet det samme? Og ved i hvorfor det klikker? 

Husker dem meget tydeligt

Og min jm sagde at det var små bevægelser, som fx når de sparker ind i forsterhinden

Det er i hvert fald ikke farligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

Miss Church

Kamulla skriver:

Noah klikkede ihvertfald tit.. så er ikke i tvivl om det var ham der klikkede rundt derinde.. 

ja det var ikke fedt... mange vidste det jo heller ikke.. så mange vil jo give ham en svingtur i armene, men så gik det altså galt.. det skete også i børnehaven hvor en pædagog bare vil hjælpe ham ned af sofaen (var jeg egentlig glad for, for følte mig stemplet som mishandler på skadestuen ) 

men da jeg var barn havde jeg selv ret løse ledbånd de angivne steder som min søn.. jeg havde også klippekort til skadestuen og jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har fået sat noget på plads som barn..

Ej hvor er det synd. 
Men ja, jeg kan godt forstå at du alligevel var lidt glad for at det ikke kun var dig, som kom til det. 

Nårh så det kan være det ligefrem er arveligt? Eller måske bare en tilfældighed. 

Jeg tror lige jeg høre min JM til det, når jeg skal derned næste gang  

Anmeld

23. januar 2013

Kamulla

Miss Church skriver:

Ej hvor er det synd. 
Men ja, jeg kan godt forstå at du alligevel var lidt glad for at det ikke kun var dig, som kom til det. 

Nårh så det kan være det ligefrem er arveligt? Eller måske bare en tilfældighed. 

Jeg tror lige jeg høre min JM til det, når jeg skal derned næste gang  

ja det aner jeg jo så ikke om det er arveligt... hehe... 

Anmeld

23. januar 2013

Miss Church

Krussedulle skriver:

Husker dem meget tydeligt

Og min jm sagde at det var små bevægelser, som fx når de sparker ind i forsterhinden

Det er i hvert fald ikke farligt

Det er rart at vide, at der ikke er noget farligt i det  

Jeg tænkte på et tidspunkt om det måske var fordi de kom til at lave en form for vacuum på fosterhinden og at det så sagde klik, når vacuumet forsvandt igen?

Anmeld

23. januar 2013

Muhmi

Miss Church skriver:

Ja det kan godt være. Synes bare ikke lydene kommer derfra. Men det kan selvfølgelig også bare være fordi jeg ikke har hovedet helt nede ved maven, når de kommer

Jeg er godt nok spændt på hvor lang tid jeg kommer til at gå. Jeg begynder at få mere og mere ondt i min krop. Håber ikke det bliver ved med at tiltage i smerte-styrke Så bliver det godt nok hårdt til sidst. 

Prøv så lige at tænk, hvis der var 3 eller 4  Eller hende der amerikaneren, som fik ottelinger  Av av av

Jeg kan heller ikke med 100% garanti sige at det er fra mit bækken for jeg kan ikke mærke knækket eller høre 100% hvorfra det kommer, men jeg er mere end bare almindelig sikker på at det er der de lyde kommer fra, for det første fordi jeg er hybermobil og for det andet fordi jeg denne gang har bækkenløsning, hvilket jeg ikke havde med Silas og heller ikke oplevede kliklydene med

Puha, ja, hvor lang tid har de givet dig lov, de normale 38 uger og så igangsættelse når det er tvillinger?

Min veninde gik hele vejen og hun var godt nok også lidt led og ked af det til sidst, hvilket jeg synes er FULDT forståeligt... Kun to uger før termin lokker de dem ud... Puha og her går vi andre og brokker os over den ene der ligger og fylder? hehe

Håber du går til 36 uger, men derefter må tøserne godt lige rubbe sig og komme ud

Kunne slet ikke forestille mig at skulle have mere end én derinde 

Anmeld

23. januar 2013

Miss Church

Kamulla skriver:

ja det aner jeg jo så ikke om det er arveligt... hehe... 

Hehe nej hvor skulle man næsten også vide det fra  

Anmeld

23. januar 2013

Miss Church

Muhmi skriver:

Jeg kan heller ikke med 100% garanti sige at det er fra mit bækken for jeg kan ikke mærke knækket eller høre 100% hvorfra det kommer, men jeg er mere end bare almindelig sikker på at det er der de lyde kommer fra, for det første fordi jeg er hybermobil og for det andet fordi jeg denne gang har bækkenløsning, hvilket jeg ikke havde med Silas og heller ikke oplevede kliklydene med

Puha, ja, hvor lang tid har de givet dig lov, de normale 38 uger og så igangsættelse når det er tvillinger?

Min veninde gik hele vejen og hun var godt nok også lidt led og ked af det til sidst, hvilket jeg synes er FULDT forståeligt... Kun to uger før termin lokker de dem ud... Puha og her går vi andre og brokker os over den ene der ligger og fylder? hehe

Håber du går til 36 uger, men derefter må tøserne godt lige rubbe sig og komme ud

Kunne slet ikke forestille mig at skulle have mere end én derinde 

Hehe nej Så tror jeg også at man selv finder en mening, som passer godt på en selv  

Ja jeg bliver sat igang i uge 38, hvis de ikke kommer inden. Men det må de nu gerne for mig Vil bare gerne hen omkring uge 35-36. Men jeg synes heller ikke der er nogle tegn på at de kommer før. 

Hehe ja, det der holder mig oppe er at jeg da ved at jeg ikke kommer til at gå over tid

Anmeld

23. januar 2013

Muhmi

Miss Church skriver:

Hehe nej Så tror jeg også at man selv finder en mening, som passer godt på en selv  

Ja jeg bliver sat igang i uge 38, hvis de ikke kommer inden. Men det må de nu gerne for mig Vil bare gerne hen omkring uge 35-36. Men jeg synes heller ikke der er nogle tegn på at de kommer før. 

Hehe ja, det der holder mig oppe er at jeg da ved at jeg ikke kommer til at gå over tid

Præcis, det bliver man i hvert fald nødt til Jeg er i hvert fald overhovedet ikke bekymret for hvad det er

Forstår jeg også godt... For mig er milepælen uge 34, der VIL jeg bare gerne nå henover og så må de gerne komme, selvfølgelig allerhelst vente, men det der med at lungerne er modne, ja så er jeg ikke helt ligeså nervøs

Anmeld

23. januar 2013

Miss Church

Muhmi skriver:

Præcis, det bliver man i hvert fald nødt til Jeg er i hvert fald overhovedet ikke bekymret for hvad det er

Forstår jeg også godt... For mig er milepælen uge 34, der VIL jeg bare gerne nå henover og så må de gerne komme, selvfølgelig allerhelst vente, men det der med at lungerne er modne, ja så er jeg ikke helt ligeså nervøs

Nej det er jeg egentlig heller ikke Jeg undre mig bare. Men det er der flere, som gør, kan jeg se  

Ja nemlig. Min veninde er jordemoder studerende og hun siger, bare jeg kommer til 33+, skal det nok gå Det er jeg glad for at høre. Så er jeg ikke så nervøs for at føde for tidligt, for det er jo nærmest snart for sent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.