Klik-lyde fra maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.405 visninger
28 svar
0 synes godt om
23. januar 2013

Miss Church

Jeg har i de sidste par uger oplevet klik-lyde fra min mave. Oplever det flere gange om dagen. Men hvad dælen kan det være? 

Jeg har læst at det ikke er farligt, men kan ikke finde ud af hvor lydene stammer fra? 

Er der andre som oplever/har oplevet det samme? Og ved i hvorfor det klikker? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

HeidiØ

Miss Church skriver:

Jeg har i de sidste par uger oplevet klik-lyde fra min mave. Oplever det flere gange om dagen. Men hvad dælen kan det være? 

Jeg har læst at det ikke er farligt, men kan ikke finde ud af hvor lydene stammer fra? 

Jeg havde så utroligt svært ved at fortælle hvordan det der klik-lyde var, kan jeg huske Ligesom om det er sådan nogle små knips.. talte med min jm om det dengang og hun sagde det sikkert var baby (babyer for dit vedkommende, hihi) der hikkede De øver sig i at trække vejret og får vand med ned, så hikker de af og til

Det er skisme en mærkelig følelse

Men det er mit bud ihvertfald

Anmeld

23. januar 2013

LilleLene

Miss Church skriver:

jeg oplevede det 3 gange

Anmeld

23. januar 2013

Miss Church

HeidiØ skriver:

Jeg havde så utroligt svært ved at fortælle hvordan det der klik-lyde var, kan jeg huske Ligesom om det er sådan nogle små knips.. talte med min jm om det dengang og hun sagde det sikkert var baby (babyer for dit vedkommende, hihi) der hikkede De øver sig i at trække vejret og får vand med ned, så hikker de af og til

Det er skisme en mærkelig følelse

Men det er mit bud ihvertfald

Ja det er nemlig en mærkelig lyd  

Først tænke jeg. Gud der brækkede en af mine babyer benet  Hehe 
Men ja det kan da godt være at det bare er hikke. Det kommer bare ikke sammen med hikke-bevægelserne de laver? Måske det bare er et engangs-hik

Anmeld

23. januar 2013

Miss Church

LilleLene skriver:

jeg oplevede det 3 gange

Det er altså noget underligt noget  

Men det er da dejligt at vide, at jer som har fået helt velskabte børn, også har oplevet det

Anmeld

23. januar 2013

LilleLene

Miss Church skriver:

Det er altså noget underligt noget  

Men det er da dejligt at vide, at jer som har fået helt velskabte børn, også har oplevet det

hehe ja blev også meget forskrækket første gang

Anmeld

23. januar 2013

Miss Church

LilleLene skriver:

hehe ja blev også meget forskrækket første gang

Hehe ja. Man tænker da lige - shit hvad var det?! 

Anmeld

23. januar 2013

HeidiØ

Miss Church skriver:

Ja det er nemlig en mærkelig lyd  

Først tænke jeg. Gud der brækkede en af mine babyer benet  Hehe 
Men ja det kan da godt være at det bare er hikke. Det kommer bare ikke sammen med hikke-bevægelserne de laver? Måske det bare er et engangs-hik

Nej det er mystisk.. tror osse mit var forskellige tidspunkter  Eller hva... nå ja, men skørt er det. Det kan også være de bare ligger og knipser derinde

Anmeld

23. januar 2013

Miss Church

HeidiØ skriver:

Nej det er mystisk.. tror osse mit var forskellige tidspunkter  Eller hva... nå ja, men skørt er det. Det kan også være de bare ligger og knipser derinde

Hehe ja det kan være  

Anmeld

23. januar 2013

Muhmi

Miss Church skriver:

Jeg har dem også og det er mit bækken ganske enkelt... Pisse irriterende, emn det blødes jo op dernede det hele og jeg er sikker på det er derfor, det gør jo heldigvis ikke ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.