Klik-lyde fra maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2013

Miss Church

Muhmi skriver:

Jeg har dem også og det er mit bækken ganske enkelt... Pisse irriterende, emn det blødes jo op dernede det hele og jeg er sikker på det er derfor, det gør jo heldigvis ikke ondt

Ja det er rigtigt og ja godt det ikke gør ondt. 

Mine klik-lyde kommer mest fra toppen af maven  Måske er det mine ribben der er ved at slå knuder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

Muhmi

Miss Church skriver:

Ja det er rigtigt og ja godt det ikke gør ondt. 

Mine klik-lyde kommer mest fra toppen af maven  Måske er det mine ribben der er ved at slå knuder 

Hmm.. Men det er den der kliklyd ligesom hvis én af ens knogler lige giver sig lidt, ikke sandt?

Kunne jo godt være dine riben der giver sig lidt, dine fylder jo godt optil

Anmeld

23. januar 2013

Miss Church

Muhmi skriver:

Hmm.. Men det er den der kliklyd ligesom hvis én af ens knogler lige giver sig lidt, ikke sandt?

Kunne jo godt være dine riben der giver sig lidt, dine fylder jo godt optil

Jo. Det lyder lidt som hvis man knækker fingre synes jeg. Måske bare ikke helt så højt

Ja det skal jeg hvert fald love for. Av av av. Det gør altså ondt. Specielt her om aftenen. Det er nærmest sådan en brændede fornemmelse 

Anmeld

23. januar 2013

Muhmi

Miss Church skriver:

Jo. Det lyder lidt som hvis man knækker fingre synes jeg. Måske bare ikke helt så højt

Ja det skal jeg hvert fald love for. Av av av. Det gør altså ondt. Specielt her om aftenen. Det er nærmest sådan en brændede fornemmelse 

Nej præcis, det er nemlig ikke særlig højt

Mine kliklyde kommer i hvert fald fra bækkenet, men det kan jo være dine vil komme fra bækkenet senere, det er også først her for nylig det er begyndt med mig og jeg havde det ikke sådan med Silas.. Så jeg giver min bækkenløsning skylden den her gang

Og altså, siden der er to hos dig og de jo ligger så godt oppe, så kunne jeg godt forestille mig at det måske var dine ribben der gav sig lidt, uden at det overhovedet gør ondt

Puha... Jeg synes det er så sejt at dem med tvillinger kan gå så lang tid som de kan, jeg var jo sådan helt "av" i huden for tre uger siden og så jeres... Puhada  

Anmeld

23. januar 2013

lilledittemor

http://www.netbaby.dk/ekspert/svar.asp?ID=262

Jeg oplevede det også under første graviditet

Anmeld

23. januar 2013

Kamulla

Noah lavede også klik lyde.. det var bestemt ikke mit bækken... spurgte også nervøst JM hvorfor i alverden han klikkede sådan rundt derinde...

hun sagde at det formentlig er hans led der klikker lidt når han bevæger sig... og det kom altid i forbindelse med han bevægede sig lidt... da han blev født kunne hans led stadig godt klikke, eks når man tog fat i armene for at give ham tøj på..

desværre er det sådan at han har løse ledbånd og derfår god hurtigt ud af led (i arme, skuldre, og hænder mm.) men vi har (7-9-13) ikke været på skadestuen i snart 1 år pga han gik ud af led ved de mindste ting.. men han klikker ikke mere (han bliver 5år om 1 mdr)

Anmeld

23. januar 2013

Miss Church

Muhmi skriver:

Nej præcis, det er nemlig ikke særlig højt

Mine kliklyde kommer i hvert fald fra bækkenet, men det kan jo være dine vil komme fra bækkenet senere, det er også først her for nylig det er begyndt med mig og jeg havde det ikke sådan med Silas.. Så jeg giver min bækkenløsning skylden den her gang

Og altså, siden der er to hos dig og de jo ligger så godt oppe, så kunne jeg godt forestille mig at det måske var dine ribben der gav sig lidt, uden at det overhovedet gør ondt

Puha... Jeg synes det er så sejt at dem med tvillinger kan gå så lang tid som de kan, jeg var jo sådan helt "av" i huden for tre uger siden og så jeres... Puhada  

Ja det kan godt være. Synes bare ikke lydene kommer derfra. Men det kan selvfølgelig også bare være fordi jeg ikke har hovedet helt nede ved maven, når de kommer

Jeg er godt nok spændt på hvor lang tid jeg kommer til at gå. Jeg begynder at få mere og mere ondt i min krop. Håber ikke det bliver ved med at tiltage i smerte-styrke Så bliver det godt nok hårdt til sidst. 

Prøv så lige at tænk, hvis der var 3 eller 4  Eller hende der amerikaneren, som fik ottelinger  Av av av

Anmeld

23. januar 2013

Miss Church

Ditte_Marie skriver:

http://www.netbaby.dk/ekspert/svar.asp?ID=262

Jeg oplevede det også under første graviditet

Det er skørt! 

Men tak for dit svar. Jeg synes bare ikke det lyder som om et kommer nede fra bæknet. Men det kan selvfølgelig nok også være sener andre steder, som giver sig. Det virker hvert fald til at være en logisk forklaring

Anmeld

23. januar 2013

Miss Church

Kamulla skriver:

Noah lavede også klik lyde.. det var bestemt ikke mit bækken... spurgte også nervøst JM hvorfor i alverden han klikkede sådan rundt derinde...

hun sagde at det formentlig er hans led der klikker lidt når han bevæger sig... og det kom altid i forbindelse med han bevægede sig lidt... da han blev født kunne hans led stadig godt klikke, eks når man tog fat i armene for at give ham tøj på..

desværre er det sådan at han har løse ledbånd og derfår god hurtigt ud af led (i arme, skuldre, og hænder mm.) men vi har (7-9-13) ikke været på skadestuen i snart 1 år pga han gik ud af led ved de mindste ting.. men han klikker ikke mere (han bliver 5år om 1 mdr)

Nej er det rigtigt? Jeg synes også mest det kommer i forbindelse med bevægelser. Måske er det det så. 

Ej stakkel dreng. Godt det ikke sker ofte mere! 

Nu er jeg da helt spændt på om de fortsætter med at "klikke" når de kommer ud. 

Anmeld

23. januar 2013

Kamulla

Miss Church skriver:

Nej er det rigtigt? Jeg synes også mest det kommer i forbindelse med bevægelser. Måske er det det så. 

Ej stakkel dreng. Godt det ikke sker ofte mere! 

Nu er jeg da helt spændt på om de fortsætter med at "klikke" når de kommer ud. 

Noah klikkede ihvertfald tit.. så er ikke i tvivl om det var ham der klikkede rundt derinde.. 

ja det var ikke fedt... mange vidste det jo heller ikke.. så mange vil jo give ham en svingtur i armene, men så gik det altså galt.. det skete også i børnehaven hvor en pædagog bare vil hjælpe ham ned af sofaen (var jeg egentlig glad for, for følte mig stemplet som mishandler på skadestuen ) 

men da jeg var barn havde jeg selv ret løse ledbånd de angivne steder som min søn.. jeg havde også klippekort til skadestuen og jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har fået sat noget på plads som barn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.