Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkZier skriver: så ramte jeg 26+0 som tiden dog flyver, det helt vildt.. 98 dage til termin, og jeg glæææææææææææder mig til at han kommer ud der sker ikke så meget spændende i mit liv lige pt, er så småt i gang med flytning, og at få ting på plads skal til 2. JM samtale på mandag, er ret spændt, håååber hun prøver at komme med et skøn på hvor stor hun tror han er(jeg er 26+5 der)
så ramte jeg 26+0
som tiden dog flyver, det helt vildt..
98 dage til termin, og jeg glæææææææææææder mig til at han kommer ud
der sker ikke så meget spændende i mit liv lige pt, er så småt i gang med flytning, og at få ting på plads
skal til 2. JM samtale på mandag, er ret spændt, håååber hun prøver at komme med et skøn på hvor stor hun tror han er(jeg er 26+5 der)
Smukke mave Sikke en milepæl, under 100 dage til termin
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så smuuuk en mavse!
christina92 skriver: WOUW du rammer jo snart 30+0!! Det jo hel vild! Du ser bragende godt ud
WOUW du rammer jo snart 30+0!! Det jo hel vild!
Du ser bragende godt ud
ja - og der er kun 2 uger til 3.TRIMESTER!
det viiildt som tiden flyver..
mange tak søde, var lige nede ved min mor idag, hun sagde som det første at jeg havde taget meget på i ansigtet, hm, ikke særlig fedt at få afvide
emmagirl skriver: Du vokser jo for hvert billede man ser :p Så flot gravid mave altså!!!
Du vokser jo for hvert billede man ser :p Så flot gravid mave altså!!!
haha ja, og det går stærkt mange tak
Ayasmor skriver: Smukke mave Sikke en milepæl, under 100 dage til termin
taaak det helt vildt som tiden går, og om 2 uger går jeg inden i 3. trimester, det jo crazy
Muhmi skriver: Så smuuuk en mavse!
taaaaaaak
kommer lillebror snart ud eller hvad ??
FrkZier skriver: ja - og der er kun 2 uger til 3.TRIMESTER! det viiildt som tiden flyver.. mange tak søde, var lige nede ved min mor idag, hun sagde som det første at jeg havde taget meget på i ansigtet, hm, ikke særlig fedt at få afvide
Det var da godt nok ikk pænt sagt
Du er godt nok fin!
christina92 skriver: Det var da godt nok ikk pænt sagt
begyndte også og tude, og sagde det synes jeg ikke var særlig sødt sagt..
- jeg er godt klar over jeg har taget på, og NEJ jeg synes ikke det er særlig fedt, det gør det absolut ikke bedre du skal stikke til mig omkring det
HeidiØ skriver: Du er godt nok fin!
iih tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128