26+0 og evigt voksende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Hvert fald ikke lige så stor Men det ville næsten også være underlig 

Ja nemlig Om han følger bogen. 

Årh hvor dejligt! Jeg synes godt nok vi har meget der skal pakkes ned, men min mor kommer heldigvis og hjælper. Og er så småt gået igang. Det er så Daniels lillebror, som skal flytte ind i lejligheden, så nogle af de ting vi ikke skal have med, overtager han. Det er jo meget smart  

Jamen vi har skam overtaget det Det gjorde vi d. 13. december. Men vi har skulle gøre det i stand. Vi er ikke færdige endnu, men vi skal være ude d. 31. januar, så vi begynder så småt at flytte. Værelserne er færdige, så vi kan bo der, indtil stuen bliver helt færdig Forhåbentlig snart 

der er tvillingemødre i min terminsgruppe - deres mave er ikke sådan specielt meget større end gennemsnittet

åh, det jo meget praktisk det ham der overtager den

nårh for søren, ja se den havde jeg ikke lige fanget, men dejligt værelserne er færdige så i har et sted indtil i er helt færdige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

M (:

FrkZier skriver:

haha præcis! - jeg følte mig mega gravid når jeg gik og handlede osv, meeen, det var vidst bare ønske tænkning

meget nysgerrig

Ja, det må det helt sikkert have været..

Anmeld

23. januar 2013

morethanperfect

FrkZier skriver:

så ramte jeg 26+0

som tiden dog flyver, det helt vildt..

98 dage til termin, og jeg glæææææææææææder mig til at han kommer ud

der sker ikke så meget spændende i mit liv lige pt, er så småt i gang med flytning, og at få ting på plads

skal til 2. JM samtale på mandag, er ret spændt, håååber hun prøver at komme med et skøn på hvor stor hun tror han er(jeg er 26+5 der)

Ihh du er fin 

Anmeld

23. januar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

der er tvillingemødre i min terminsgruppe - deres mave er ikke sådan specielt meget større end gennemsnittet

åh, det jo meget praktisk det ham der overtager den

nårh for søren, ja se den havde jeg ikke lige fanget, men dejligt værelserne er færdige så i har et sted indtil i er helt færdige

Jamen jeg har også gået til fødselsforberedelse med nogle tvilligegravide som havde en utrolig lille mave. Men jeg tror også at min er så stor, fordi jeg selv er meget lille og maven bliver nødt til at vokse udad, fordi den ikke kan vokse opad, hvis du forstår 

Kunne egentlig godt tænke mig at vide hvor mange tvillingegravide der er herinde efterhånden. 

Anmeld

23. januar 2013

Ka+Ma=Be

Hvor er du blevet stor og flot!  

Anmeld

23. januar 2013

M&N

FrkZier skriver:

så ramte jeg 26+0

som tiden dog flyver, det helt vildt..

98 dage til termin, og jeg glæææææææææææder mig til at han kommer ud

der sker ikke så meget spændende i mit liv lige pt, er så småt i gang med flytning, og at få ting på plads

skal til 2. JM samtale på mandag, er ret spændt, håååber hun prøver at komme med et skøn på hvor stor hun tror han er(jeg er 26+5 der)

Fin maavse

Anmeld

23. januar 2013

FrkZier

morethanperfect skriver:

Ihh du er fin 

mange tak

Anmeld

23. januar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Jamen jeg har også gået til fødselsforberedelse med nogle tvilligegravide som havde en utrolig lille mave. Men jeg tror også at min er så stor, fordi jeg selv er meget lille og maven bliver nødt til at vokse udad, fordi den ikke kan vokse opad, hvis du forstår 

Kunne egentlig godt tænke mig at vide hvor mange tvillingegravide der er herinde efterhånden. 

ah, ja , det giver jo selvføglig meget god mening

synes ikke jeg har hørt om særlig mange ud over dig, kun folk der HAR tvillinger, men der er nok nogen derude

Anmeld

23. januar 2013

FrkZier

BabyWish2012 <3 skriver:

Fin maavse

taak

Anmeld

23. januar 2013

FrkZier

Ka+Ma=Be skriver:

Hvor er du blevet stor og flot!  

hehe ja det begynder så småt at hjælpe på det - TAK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.