26+0 og evigt voksende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.723 visninger
48 svar
0 synes godt om
23. januar 2013

FrkZier

så ramte jeg 26+0

som tiden dog flyver, det helt vildt..

98 dage til termin, og jeg glæææææææææææder mig til at han kommer ud

der sker ikke så meget spændende i mit liv lige pt, er så småt i gang med flytning, og at få ting på plads

skal til 2. JM samtale på mandag, er ret spændt, håååber hun prøver at komme med et skøn på hvor stor hun tror han er(jeg er 26+5 der)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

så ramte jeg 26+0

der sker ikke så meget spændende i mit liv lige pt, er så småt i gang med flytning, og at få ting på plads

skal til 2. JM samtale på mandag, er ret spændt, håååber hun prøver at komme med et skøn på hvor stor hun tror han er(jeg er 26+5 der)

Så fin du er!  

Jeg tror helt sikkert at hun skønner hvor stor han er blevet De skønner hvert fald mine, når jeg er ved JM. 

Hvor er det spændende med flytning! 
Jeg skal også igang med nedpakning af lejlighed i weekenden. Det er alligevel noget af et projekt 

Anmeld

23. januar 2013

M (:

FrkZier skriver:

så ramte jeg 26+0

Så fin du er, og du vokser da bare med raketfart altså! 

Jeg tror helt sikkert hun kommer med et bud på vægten - bliver da spændende at se, om han fortsat er lidt tykkere end gennemsnittet

Anmeld

23. januar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Så fin du er!  

Jeg tror helt sikkert at hun skønner hvor stor han er blevet De skønner hvert fald mine, når jeg er ved JM. 

Hvor er det spændende med flytning! 
Jeg skal også igang med nedpakning af lejlighed i weekenden. Det er alligevel noget af et projekt 

taak søde - ja det jo ikke helt noget i nærheden af din mave

det håber jeg, kunne være hyggeligt at få en ide om hvor stor han er der inde hehe

- min flytning er heldigvis ikke så stor, havde i forvejen mange af mine ting heroppe, og alt er pakket i kasser i forvejen (har lidt boet i kasser i de sidste par måneder)

det bliver spændende, hvornår overtager i huset?

Anmeld

23. januar 2013

FrkZier

M (: skriver:

Så fin du er, og du vokser da bare med raketfart altså! 

Jeg tror helt sikkert hun kommer med et bud på vægten - bliver da spændende at se, om han fortsat er lidt tykkere end gennemsnittet

taak sveske  - synes også det går hurtig, sad lige og kiggede i mit album med de gamle billeder, og kan huske jeg der ved 17+0 følte mig KÆMPE og nr jeg kigger på billedet er jeg bare flad af grin, havde jo næsten flad mave dengang haha

ja ku nemlig godt tænke mig at vide om han stadig er en fed lille en

Anmeld

23. januar 2013

MIWULA

FrkZier skriver:

så ramte jeg 26+0

Rigtig fin babyhule..

Anmeld

23. januar 2013

FrkZier

MIWULA skriver:

Rigtig fin babyhule..

TAK

Anmeld

23. januar 2013

M (:

FrkZier skriver:

taak sveske  - synes også det går hurtig, sad lige og kiggede i mit album med de gamle billeder, og kan huske jeg der ved 17+0 følte mig KÆMPE og nr jeg kigger på billedet er jeg bare flad af grin, havde jo næsten flad mave dengang haha

ja ku nemlig godt tænke mig at vide om han stadig er en fed lille en

Haha, jeg har det på nøjagtig samme måde med billederne fra uge 20 - der følte jeg, at man saaaagtens kunne begynde at se babybule.. HAHAHA, SNYDT!  

Ja, det kunne da være godt at vide - man er vel nysgerrig!

Anmeld

23. januar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

taak søde - ja det jo ikke helt noget i nærheden af din mave

det håber jeg, kunne være hyggeligt at få en ide om hvor stor han er der inde hehe

- min flytning er heldigvis ikke så stor, havde i forvejen mange af mine ting heroppe, og alt er pakket i kasser i forvejen (har lidt boet i kasser i de sidste par måneder)

det bliver spændende, hvornår overtager i huset?

Hvert fald ikke lige så stor Men det ville næsten også være underlig 

Ja nemlig Om han følger bogen. 

Årh hvor dejligt! Jeg synes godt nok vi har meget der skal pakkes ned, men min mor kommer heldigvis og hjælper. Og er så småt gået igang. Det er så Daniels lillebror, som skal flytte ind i lejligheden, så nogle af de ting vi ikke skal have med, overtager han. Det er jo meget smart  

Jamen vi har skam overtaget det Det gjorde vi d. 13. december. Men vi har skulle gøre det i stand. Vi er ikke færdige endnu, men vi skal være ude d. 31. januar, så vi begynder så småt at flytte. Værelserne er færdige, så vi kan bo der, indtil stuen bliver helt færdig Forhåbentlig snart 

Anmeld

23. januar 2013

FrkZier

M (: skriver:

Haha, jeg har det på nøjagtig samme måde med billederne fra uge 20 - der følte jeg, at man saaaagtens kunne begynde at se babybule.. HAHAHA, SNYDT!  

Ja, det kunne da være godt at vide - man er vel nysgerrig!

haha præcis! - jeg følte mig mega gravid når jeg gik og handlede osv, meeen, det var vidst bare ønske tænkning

meget nysgerrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.