Kager og slik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.193 visninger
43 svar
0 synes godt om
23. januar 2013

Anonym trådstarter

Må jeres børn få kager og slik?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Tja, lidt får hun  Laura er 2 år og 3 mdr. om 2 dage

Anmeld

23. januar 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Ida er knap 7 mdr så det er ik så aktuelt endnu.. Hun har dog fået lov til at sutte på en småkage til jul Så når hun bliver lidt ældre er svaret JA! Men i moderate mængder Jeg er ik sukkerforskrækket men føler ingen grund til at proppe ungerne med for meget sukker

Anmeld

23. januar 2013

Nadia&Daniel

Team Putte skriver:

Ida er knap 7 mdr så det er ik så aktuelt endnu.. Hun har dog fået lov til at sutte på en småkage til jul Så når hun bliver lidt ældre er svaret JA! Men i moderate mængder Jeg er ik sukkerforskrækket men føler ingen grund til at proppe ungerne med for meget sukker

Anmeld

23. januar 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jep, hver fredag. Men de spiser ikke ret meget af det. (2 og snart 9 år) 

Anmeld

23. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea fik overhovedet i slik før hun var 1 år, nu er hun 4 år og får da lidt slik et par gange om ugen, hvis vi da ellers har noget. Chips og kage får hun nærmest kun hvis vi er byen. Syntes hun selv er rigtig dygtig til at styre hvor meget slik hun spiser, forstået på den måde et en 2 kr pose er rigeligt for hende.

Alberte regner jeg heller ik med ska smage slik før hun er mindst 1 år! Vh stine

Anmeld

23. januar 2013

Nadia&Daniel

StineW79 skriver:

Thea fik overhovedet i slik før hun var 1 år, nu er hun 4 år og får da lidt slik et par gange om ugen, hvis vi da ellers har noget. Chips og kage får hun nærmest kun hvis vi er byen. Syntes hun selv er rigtig dygtig til at styre hvor meget slik hun spiser, forstået på den måde et en 2 kr pose er rigeligt for hende.

Alberte regner jeg heller ik med ska smage slik før hun er mindst 1 år! Vh stine

Det er også det eneste Laura rigtigt kender til - og sådan en pose er også nok til hende.. Hun går så stolt med posen, og nyder hver enkel styk.

Anmeld

23. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Nadia&Daniel skriver:

Det er også det eneste Laura rigtigt kender til - og sådan en pose er også nok til hende.. Hun går så stolt med posen, og nyder hver enkel styk.

Her bliver sådan en pose også bare nydt, og hun er bare så sød, for hun vil så gerne dele. Så tit ender det med at hun højest selv får 4-5 stykker! Vh stine

Anmeld

23. januar 2013

Zelinasmor

Min datter er 14 måneder og har da smagt kage osv. Slik kan hun ikke spise endnu pga tænder. Men skal hun havde "dessert" får hun frugtmos fra glas med lidt vanilje  Hun ved godt at det er når der skal hygges lidt ekstra.

Anmeld

23. januar 2013

henh01

ja det må mine børn få - de er 2 år og 2 mdr og den ældste er 8½ år - begge børn har været 13-14 mdr før de smagte slik og kage osv. Nu får de det i den mængde vi synes er passende.
Det er MEGET vigtigt at man giver børn et sund forhold til sukker - og det får man bestemt ikke hvis man helt undgår det Alt med måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.