var du /er du bange?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2009

CarinaSB

Jeg var virkelig bange for det .. Og mest fordi at mine bedste forældre gik og sagde til alle at jeg ikk ville egne mig som mor .. 

Jeg var stadigvæk en 10 årig pige og ville slet ikk kunne tage ansvar for et lille væsen .. Men jeg modbeviste det .. min søn har det godt og han er en glad dreng og vokser og vejer det han skal ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

Lærke90

Måske lidt men så alligevel ikke..

Tror det er hele situationen jeg er "bange"/nervøs for. Det med at jeg snart skal have så meget ansvar for sådan en bette en. er så bange for at jeg ikke kan gøre det rigtigt, selvom der intet er som indikerer at jeg ikke kan ..

Men tror det er noget det fleste går med i tankerne, når de er første gangs fødende. Man vil jo gerne gøre det bedste for det her lille menneske.

Anmeld

27. november 2009

Maiken85

MetteLetten skriver:

JA - Helt klart !

Har en i familien der ikke behandler sine børn særlig godt, og den person er jeg frygtelig bange for at blive samlignet med ..

lige præcis...

sådan en har jeg også i familien, og er også bange for at blive sammenlignet med hende.. så gør hele tiden mit bedste for at fremstå som om jeg bare har styr på det og det mener jeg nu også jeg har... tænker på alt det jeg har ku set hun har gjort galt og prøver så på ikke at begå de samme fejl..

Anmeld

27. november 2009

Sees

Maiken85 skriver:

lige præcis...

sådan en har jeg også i familien, og er også bange for at blive sammenlignet med hende.. så gør hele tiden mit bedste for at fremstå som om jeg bare har styr på det og det mener jeg nu også jeg har... tænker på alt det jeg har ku set hun har gjort galt og prøver så på ikke at begå de samme fejl..

Jeg gør også alt for at fremstå som den "perfekte" mor, og som om jeg har styr på det hele - Det skulle jeg også mene at jeg har, men den Perfekte mor, er der vel ingen der er !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.