Jeg kan godt være det nogen gange.
Når vi er hos mine svigerforældre er der ikke noget, føler mig virkelig inde i min rolle som mor, og føler jeg har helt styr på det *s*
Men hvis vi besøger min egen familie føler jeg af en eller anden grund jeg skal vise jeg got kan finde ud af at være mor. Ved ikke om det kan være en blandning af at mine forældre synes min søster har klaret det så godt, eller det at de måske syntes det var tidligt mig og min kæreste skulle have barn og nu synes jeg hele tiden jeg skal besvise at vi var parate til det og godt kan finde ud af det.
Føler de hele tiden skal komme med bemærkninger og meninger om hvad de synes.. nu skal hun da have det tøj på eller nu skal hun da sove.. hvor når vi er hos min kærestes forlædre, så siger de aldrig noget til noget, men lader os selv om hvordan vi gør tingene.
Måske det også er pga mine forældre, at jeg så også nogen gange ude bland fremmede føler jeg skal vise at jeg er en go mor der bare har styr på det hele.
Min datter er ca 13 uger nu, og føler nu at jeg ved at have godt styr på det og at vi har fået en rigtig go kontakt - og at jeg faktisk er en go mor, så skal bare lære ikke at lade andre påvirke mig til at tro andet.
Anmeld