Hul i hjertet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2013

Rikkemor89

Laulund87 skriver:

Tak Rikke

Ja jeg er lidt stille i tiden, men som du kan se, er der bare rigtig meget at tumle med..

Ja det kan jeg se, men husk jeg er her altså (: <3

Tænker på jer <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

M (:

Laulund87 skriver:

Vi er lige kommet hjem fra OUH. Maria skulle have undersøgt spiserøret som så mange gange før, men de hørte en mislyd på hjertet da de undersøgte hende. Den vidste vi godt at hun har og egen læge skulle lytte på hende igen til februar.

Men nu vi var dernede syntes de hun skulle have en skanning med det samme. Den viste et hul der ikke kan vokse sammen af sig selv så hun skal opereres.

Skejby skal kigge på skanningsbillederne og finde ud af hvor slemt det er. Om hun kan nøjes med en kikkert gennem lysken eller hun skal åbnes helt op.

Er der nogen der har nogle erfaringer med det ene eller det andet?

Tænk at vores lille pige, oveni sin sygdom, nu også er hjertebarn

Havde slet ikke set din tråd her midt i eksamensræset (virkelig dårlig undskyldning), men puha, det er da godt nok ikke en rar besked at få

Mange tanker herfra! 

Anmeld

23. januar 2013

Laulund87

Rikkemor89 skriver:

Ja det kan jeg se, men husk jeg er her altså (: <3

Tænker på jer <3

Tak

Anmeld

23. januar 2013

Laulund87

M (: skriver:

Havde slet ikke set din tråd her midt i eksamensræset (virkelig dårlig undskyldning), men puha, det er da godt nok ikke en rar besked at få

Mange tanker herfra! 

Det er ikke en dårlig undskyldning, det er helt ok! Og tak

Anmeld

23. januar 2013

M (:

Laulund87 skriver:

Det er ikke en dårlig undskyldning, det er helt ok! Og tak

Er i ok omstændighederne taget i betragtning? Hvordan er prognoserne? Hvad vil de gøre? (sig til, hvis jeg spørger for meget, og du må også gerne sende PB) 

Anmeld

23. januar 2013

Laulund87

Er i ok omstændighederne taget i betragtning? Hvordan er prognoserne? Hvad vil de gøre? (sig til, hvis jeg spørger for meget, og du må også gerne sende PB) 

Ikke ligefrem ok nej, panikker lidt og synes det er totalt unfair at hun skal have en ny sygdom Men vi har en rigtig sød familierådgiver der kom lidt akut i dag og vi fik snakket en masse om det og det hjalp rigtig meget.

Vi ved ikke rigtig noget endnu, vi skal først have Skejby til at kigge på skanningsbillederne og så hører vi fra dem. Aner ikke hvor længe der går og det er ret skræmmende at vente på. Vi ved kun at hun skal opereres og det er dét.

Anmeld

23. januar 2013

M (:

Laulund87 skriver:

Ikke ligefrem ok nej, panikker lidt og synes det er totalt unfair at hun skal have en ny sygdom Men vi har en rigtig sød familierådgiver der kom lidt akut i dag og vi fik snakket en masse om det og det hjalp rigtig meget.

Vi ved ikke rigtig noget endnu, vi skal først have Skejby til at kigge på skanningsbillederne og så hører vi fra dem. Aner ikke hvor længe der går og det er ret skræmmende at vente på. Vi ved kun at hun skal opereres og det er dét.

Puha, det er heller ikke rart at gå i uvidenhed - det er jo endnu værre end visheden!

Godt at der er kommet en familierådgiver på, som kan støtte jer lidt i al det her.. 

Men de er ikke sådan akutbekymrede?

Anmeld

23. januar 2013

Laulund87

Puha, det er heller ikke rart at gå i uvidenhed - det er jo endnu værre end visheden!

Godt at der er kommet en familierådgiver på, som kan støtte jer lidt i al det her.. 

Men de er ikke sådan akutbekymrede?

Hun er kommet hos os siden Maria var lille pga hendes sygdom dengang, så det er rigtig rart

Hmm nej det er de vist ikke, men det er vist mest fordi hun skal veje mere for at få den operation de mener er bedst for hende. Men ærlig talt forstår jeg ikke ret meget

Anmeld

23. januar 2013

M (:

Laulund87 skriver:

Hun er kommet hos os siden Maria var lille pga hendes sygdom dengang, så det er rigtig rart

Hmm nej det er de vist ikke, men det er vist mest fordi hun skal veje mere for at få den operation de mener er bedst for hende. Men ærlig talt forstår jeg ikke ret meget

Rart med en, der kender og forstår jeres familie og de problematikker i har! 

Hm, nej, det er nok svært at få svar før I kommer til Skejby.. Men der er vist en måneds behandlingsgaranti, så I kan evt. ringe til Skejby og rykke for en snarlig tid, for det holder jo ikke at skulle vente flere måneder.. 

Anmeld

23. januar 2013

4xGreve

Laulund87 skriver:

Det kunne vi da godt finde ud af

Hmm nej de sagde bare at det skulle hun for at det kunne lade sig gøre Men det var også på OUH, glæder mig til at snakke med Skejby for de ved jo mest om det..

Nemlig og de er så dygtige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.