Kære Laulund87..
Her hjemme ved vi lidt om det.. Vores lille dreng er nemlig hjertebarn, og blev opereret for det samme. Han havde 3 huler og så havde han kun en hjerteklap som også skulle deles på to.
Jeg ved at lige meget hvor mange trøstende forstående og beroligende ord man kommer med vil du blive ved med at bekymre dig som mor til at det er overstået. Dog vil jeg prøve at forklare lidt og har du spørgsmål må du endelig stille dem og jeg vil håbe jeg kan give svar..
Med vores søn skulle vi også vente til han vejede x antal kilo, men det endte med at blive akut.
Vi blev opereret på Riget og der er de simpelthen så dygtige til det de laver. Operationen tog ca. 6 timer, men der skulle også en større operation til pga hans hjerteklap. Hulerne vare slet ikke så længe at lave..
Tanken om at ens lille pus skal i fuld narkose og man skal efterlade dem på et bord er hjertesskærende men der kommer noget godt ud af det.. Og hellere nu mens hun stadig er lille.. Det sagde vores overlæge på Riget ihvertfald..
Men hvad angår hulet i hjertet så er det heldigvis noget vores læger her i DK er ret gode til. Og når opererationen er vel overstået vil det være et overstået kapitel 
Jeg håber virkelig at i finder ro de næste par dage til i får mere at vide, på trods af jeg ved det er svært..
Jeg vil tænke på jer, og håbe at i alle kommer hele igennem det 
Anmeld