Hul i hjertet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.076 visninger
125 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

Laulund87

Vi er lige kommet hjem fra OUH. Maria skulle have undersøgt spiserøret som så mange gange før, men de hørte en mislyd på hjertet da de undersøgte hende. Den vidste vi godt at hun har og egen læge skulle lytte på hende igen til februar.

Men nu vi var dernede syntes de hun skulle have en skanning med det samme. Den viste et hul der ikke kan vokse sammen af sig selv så hun skal opereres.

Skejby skal kigge på skanningsbillederne og finde ud af hvor slemt det er. Om hun kan nøjes med en kikkert gennem lysken eller hun skal åbnes helt op.

Er der nogen der har nogle erfaringer med det ene eller det andet?

Tænk at vores lille pige, oveni sin sygdom, nu også er hjertebarn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Betina Byberg

kender ikke noget til den opration men ville lige give dig et kram med på vejen

Anmeld

22. januar 2013

Sara.

Laulund87 skriver:

Vi er lige kommet hjem fra OUH. Maria skulle have undersøgt spiserøret som så mange gange før, men de hørte en mislyd på hjertet da de undersøgte hende. Den vidste vi godt at hun har og egen læge skulle lytte på hende igen til februar.

Men nu vi var dernede syntes de hun skulle have en skanning med det samme. Den viste et hul der ikke kan vokse sammen af sig selv så hun skal opereres.

Skejby skal kigge på skanningsbillederne og finde ud af hvor slemt det er. Om hun kan nøjes med en kikkert gennem lysken eller hun skal åbnes helt op.

Kender ikke til det, men også lige et kram herfra

Anmeld

22. januar 2013

Moma

Stor krammer herfra også 

Kan desværre heller ikke hjælpe

Anmeld

22. januar 2013

tarkoflen

Åhh det gør mig ondt at høre!

Jeg ved ikke hvad l ellers døjer med, men det lyder ikke rart!

Min svigerinde er blevet opereret i hjertet flere gange da hun var lille, og hun har det så fint i dag! Skal muligvis have en ny hjerteklap, når engang hun er hen ad de 40 år, men det begrænser hende på ingen måde! Hun er opereret på Skejby og var en af de første, og de er bare så dygtige derude! I er i de bedste hænder!

Stort

Anmeld

22. januar 2013

Nettemor

Øv altså. Ved ingenting om det men en krammer skal du ha!
Jeg er sikker på Maria nok skal klare det hele super godt. Hun virker til at være en stærk lille pige

Anmeld

22. januar 2013

Dot D

Det er jeg godt nok ked af....

Men jeg er sikker på, at I alle er stærke - især Maria, så I skal nok hjælpe hinanden igennem denne hårde melding og måske nok så hårde tid, der kommer...

Anmeld

22. januar 2013

Muffin_girl

Det er bare for øv !! Men jeg er sikker på at det hele nok skal gå !!! 

OG jeg tænker på jer.. Hvor uheldig kan man være  

Godt at det blev tjekket !

Anmeld

22. januar 2013

De3Guldklumper

Laulund87 skriver:

Kæmpe kram

Det er en rigtig hård besked og få men dejligt at de tog hånd om det med det samme og hun fik en skanning.

Vores datter har også hul i hjertet og blev også sendt til skanning i skejby. Heldigvis viste det så i vores tilfælde at det kun var et fysiologisk (staves) Som vil sige at hun kan leve med det som det er. Måske vokser det sammen måske ikke. Men hun vil blive besværet når hun engang skal være gravid og mislyden vil fremstå tydligere.

Anmeld

22. januar 2013

Miss Kat

Puha, stort kram herfra. Det gør mig trist at læse, hun døjer med anden sygdom i forvejen. Nogle gange slår lynet bare ned samme sted flere gange. Jeg håber for hende og jer, at hun slipper så nådigt igennem forløbet som muligt og undgår mén. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.