Hul i hjertet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

GUSO

Laulund87 skriver:

Det er jeg ked af

Tak skal du have, har det også elendigt over det :"( men vi har vidst det siden fødslen og han er 4 mdr nu.. God bedring med Maria, håber ikke det bliver så slemt. Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Tulle28

Åh nej??! Det aner jeg ingenting om, men du får lige et stort Og du laver en update, ikke?!

Anmeld

22. januar 2013

booster_88

ring hvis det er sveske. Vi er her for jer.

Anmeld

22. januar 2013

norenberg

Laulund87 skriver:

Vi er lige kommet hjem fra OUH. Maria skulle have undersøgt spiserøret som så mange gange før, men de hørte en mislyd på hjertet da de undersøgte hende. Den vidste vi godt at hun har og egen læge skulle lytte på hende igen til februar.

Men nu vi var dernede syntes de hun skulle have en skanning med det samme. Den viste et hul der ikke kan vokse sammen af sig selv så hun skal opereres.

Skejby skal kigge på skanningsbillederne og finde ud af hvor slemt det er. Om hun kan nøjes med en kikkert gennem lysken eller hun skal åbnes helt op.

Er der nogen der har nogle erfaringer med det ene eller det andet?

Tænk at vores lille pige, oveni sin sygdom, nu også er hjertebarn

Hvor gammel er jeres datter?? Vi har en søn på 2 som har hul i hjertet og en defekt hjerteklap....da han var 8 mdr skulle han indstilles til operation da hullet ikke ville kunne lukkes af sig selv, med mindre der skete et mirakel....så da han blev kontrol scannet i skejby to mdr senere viste det sig faktisk at det havde lukkes sig en del, så skejby ændrede det til at han skulle leve med det....og så kontrol scannes 1 gang om året....så måske er i heldige at de vurdere det samme man ved aldrig....vi har kontrol igen her den 29 januar så vi krydser finger for at hullet stadig er så lille at han kan leve med det....håber det bedste for jer og i måske også kan slippe for en operation....

Anmeld

22. januar 2013

Ayasmor

Laulund87 skriver:

Vi er lige kommet hjem fra OUH. Maria skulle have undersøgt spiserøret som så mange gange før, men de hørte en mislyd på hjertet da de undersøgte hende. Den vidste vi godt at hun har og egen læge skulle lytte på hende igen til februar.

Men nu vi var dernede syntes de hun skulle have en skanning med det samme. Den viste et hul der ikke kan vokse sammen af sig selv så hun skal opereres.

Skejby skal kigge på skanningsbillederne og finde ud af hvor slemt det er. Om hun kan nøjes med en kikkert gennem lysken eller hun skal åbnes helt op.

Er der nogen der har nogle erfaringer med det ene eller det andet?

Tænk at vores lille pige, oveni sin sygdom, nu også er hjertebarn

Pyha, sikke noget at få lagt oveni alt hun og i i forvejen har skulle kæmpe med. herfra. Krydser fingrer for, at de kan "nøjes" med at operere gennem lysken. Jeg har ikke nogen erfaring med et direkte hjertebarn, da Ayas mislyd i sin tid skyldtes nogle små og relativt harmløse forsnævringer.

Anmeld

22. januar 2013

Laulund87

GUSO skriver:

Tak skal du have, har det også elendigt over det :"( men vi har vidst det siden fødslen og han er 4 mdr nu.. God bedring med Maria, håber ikke det bliver så slemt. Camilla

Tak, vores små pus skal nok klare det

Anmeld

22. januar 2013

Laulund87

norenberg skriver:

Hvor gammel er jeres datter?? Vi har en søn på 2 som har hul i hjertet og en defekt hjerteklap....da han var 8 mdr skulle han indstilles til operation da hullet ikke ville kunne lukkes af sig selv, med mindre der skete et mirakel....så da han blev kontrol scannet i skejby to mdr senere viste det sig faktisk at det havde lukkes sig en del, så skejby ændrede det til at han skulle leve med det....og så kontrol scannes 1 gang om året....så måske er i heldige at de vurdere det samme man ved aldrig....vi har kontrol igen her den 29 januar så vi krydser finger for at hullet stadig er så lille at han kan leve med det....håber det bedste for jer og i måske også kan slippe for en operation....

Hun er 3 år. Jeg tror bestemt ikke vi slipper for operation. Jeg spurgte mange gange om der sket ikke var chance for at det kunne vokse sammen af sig selv. Men nej ikke når det ikke var sket endnu.. Hvis ikke det bliver lukket, bliver det livsfarligt for hende

Jeg krydser for jer!

Anmeld

22. januar 2013

Laulund87

Tulle28 skriver:

Åh nej??! Det aner jeg ingenting om, men du får lige et stort Og du laver en update, ikke?!

Det skal jeg nok når vi engang ved noget

Anmeld

22. januar 2013

Lady Marion <3

For pokker da hvor er det uretfærdigt   føler med jer .. som om hun ikke har været igennem nok ..

Anmeld

22. januar 2013

Laulund87

booster_88 skriver:

ring hvis det er sveske. Vi er her for jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.