Idag kan janteloven gå hjem og vugge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

hautecouture

Ayasmor skriver:

Ja, det er lige, hvad den kan!!

Som 20-årig stod jeg med en positiv test og faderen meldte klart ud, at han ikke ville være en del af det. 21 år gammel stod jeg med min datter i armene, enlig mor og uden uddannelse. Heldigvis har jeg nogle helt fantastiske venner, som jeg ikke ville have klaret det uden.
Min far var ked af, at jeg skulle have et barn og var bekymret for om, hvorvidt jeg nu fik mig en uddannelse.

4 år senere har jeg den lækreste datter, som klarer sig godt. Jeg har en dejlig kæreste og jeg har idag netop afsluttet min uddannelse som sygeplejerske med et 12-tal. Janteloven kan hoppe og danse, for jeg er HAMMER STOLT af mig selv

KÆMPE STORT TILLYKKE !!! 

Hvor er du sej og f*** janteloven  Stærkt gået, få det fejret med min familie og vennekreds 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Ayasmor

emmagirl skriver:

Wauw, stort tillykke og RESPEKT!

Tak skal du have

Anmeld

22. januar 2013

Ayasmor

hautecouture skriver:

KÆMPE STORT TILLYKKE !!! 

Hvor er du sej og f*** janteloven  Stærkt gået, få det fejret med min familie og vennekreds 

Tak Føler mig ret overskudsagtig idag Mon ikke trætheden sætter ind imorgen, når adrenalinen er ude af kroppen

Anmeld

22. januar 2013

hautecouture

hautecouture skriver:

KÆMPE STORT TILLYKKE !!! 

AAAARH og så alligevel... Tror ikke du vil få meget ud af, at fejre din 'sejr' med min familie - udover forvirring! 

Så fejr det med DIN familie og vennekreds 

Anmeld

22. januar 2013

hautecouture

Ayasmor skriver:

Tak Føler mig ret overskudsagtig idag Mon ikke trætheden sætter ind imorgen, når adrenalinen er ude af kroppen

Anmeld

22. januar 2013

Ayasmor

hautecouture skriver:

AAAARH og så alligevel... Tror ikke du vil få meget ud af, at fejre din 'sejr' med min familie - udover forvirring! 

Så fejr det med DIN familie og vennekreds 

Haha.. tjo, hvorfor ikke. Tænk det havde jeg slet ikke set, før du selv skrev det

Anmeld

22. januar 2013

hautecouture

Ayasmor skriver:

Haha.. tjo, hvorfor ikke. Tænk det havde jeg slet ikke set, før du selv skrev det

Nogle gange går det bare lidt for stærkt 

Anmeld

22. januar 2013

Ayasmor

hautecouture skriver:

Nogle gange går det bare lidt for stærkt 

Hihi sådan kan det gå

Anmeld

22. januar 2013

MortilElias2010

Ayasmor skriver:

Ja, det er lige, hvad den kan!!

Som 20-årig stod jeg med en positiv test og faderen meldte klart ud, at han ikke ville være en del af det. 21 år gammel stod jeg med min datter i armene, enlig mor og uden uddannelse. Heldigvis har jeg nogle helt fantastiske venner, som jeg ikke ville have klaret det uden.
Min far var ked af, at jeg skulle have et barn og var bekymret for om, hvorvidt jeg nu fik mig en uddannelse.

4 år senere har jeg den lækreste datter, som klarer sig godt. Jeg har en dejlig kæreste og jeg har idag netop afsluttet min uddannelse som sygeplejerske med et 12-tal. Janteloven kan hoppe og danse, for jeg er HAMMER STOLT af mig selv

YOU nailed it!  Så flot, så godt! Stort tillykke med dit andet liv 

Anmeld

22. januar 2013

Ayasmor

MortilElias2010 skriver:

YOU nailed it!  Så flot, så godt! Stort tillykke med dit andet liv 

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.