Idag kan janteloven gå hjem og vugge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

Miss Kat

Hvor er du sej! Og hvor er det LÆKKERT når nogen bryder de kedelige statistikker! Jantelov, go f*ck yourself! Du kan i dén grad være stolt af dig selv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Ayasmor

FrkZier skriver:

hold kæft hvor du sej!!!

- du kan godt være stolt af dig selv! jeg er ihvertfald stolt af dig

Hihi Tak Du er simpelthen så sød

Anmeld

22. januar 2013

Ayasmor

Miss Kat skriver:

Hvor er du sej! Og hvor er det LÆKKERT når nogen bryder de kedelige statistikker! Jantelov, go f*ck yourself! Du kan i dén grad være stolt af dig selv. 

Yay, det er så fantastisk. Er også overbevist om, at jeg stadig har kroppen fuld af adrenalin

Anmeld

22. januar 2013

Miss Kat

Ayasmor skriver:

Yay, det er så fantastisk. Er også overbevist om, at jeg stadig har kroppen fuld af adrenalin

Forståeligt. Jeg håber, du bliver fejret!

Anmeld

22. januar 2013

Ayasmor

Miss Kat skriver:

Forståeligt. Jeg håber, du bliver fejret!

Tak Var ude at spise efter jeg havde hentet min datter i eftermiddags. Så i aften står den på velfortjent afslapning med absolut ingen planer

Anmeld

22. januar 2013

bøllen

Ayasmor skriver:

Ja, det er lige, hvad den kan!!

Som 20-årig stod jeg med en positiv test og faderen meldte klart ud, at han ikke ville være en del af det. 21 år gammel stod jeg med min datter i armene, enlig mor og uden uddannelse. Heldigvis har jeg nogle helt fantastiske venner, som jeg ikke ville have klaret det uden.
Min far var ked af, at jeg skulle have et barn og var bekymret for om, hvorvidt jeg nu fik mig en uddannelse.

4 år senere har jeg den lækreste datter, som klarer sig godt. Jeg har en dejlig kæreste og jeg har idag netop afsluttet min uddannelse som sygeplejerske med et 12-tal. Janteloven kan hoppe og danse, for jeg er HAMMER STOLT af mig selv

Det har du god grund til . STORT tillykke med det

Anmeld

22. januar 2013

MyLove E

Ayasmor skriver:

Som 20-årig stod jeg med en positiv test og faderen meldte klart ud, at han ikke ville være en del af det. 21 år gammel stod jeg med min datter i armene, enlig mor og uden uddannelse. Heldigvis har jeg nogle helt fantastiske venner, som jeg ikke ville have klaret det uden.
Min far var ked af, at jeg skulle have et barn og var bekymret for om, hvorvidt jeg nu fik mig en uddannelse.

4 år senere har jeg den lækreste datter, som klarer sig godt. Jeg har en dejlig kæreste og jeg har idag netop afsluttet min uddannelse som sygeplejerske med et 12-tal. Janteloven kan hoppe og danse, for jeg er HAMMER STOLT af mig selv

Stort tillykke du er virkelig sej:-):-) Er far ikke også pænt stolt af dig :-):-)?

Anmeld

22. januar 2013

Miss Kat

Ayasmor skriver:

Tak Var ude at spise efter jeg havde hentet min datter i eftermiddags. Så i aften står den på velfortjent afslapning med absolut ingen planer

Lækkert!

Anmeld

22. januar 2013

Leyla94

Ayasmor skriver:

Hvor er du sej! Godt gået

TILLYKKEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Anmeld

22. januar 2013

Ayasmor

bøllen skriver:

Det har du god grund til . STORT tillykke med det

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.