Idag kan janteloven gå hjem og vugge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

M (:

Ayasmor skriver:

Lige nu er det forsvundet som lyn fra en klar himmel

Fantastisk! Så lad den blive der! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Solstrålebørn

Ayasmor skriver:

Ja, det er lige, hvad den kan!!

Som 20-årig stod jeg med en positiv test og faderen meldte klart ud, at han ikke ville være en del af det. 21 år gammel stod jeg med min datter i armene, enlig mor og uden uddannelse. Heldigvis har jeg nogle helt fantastiske venner, som jeg ikke ville have klaret det uden.
Min far var ked af, at jeg skulle have et barn og var bekymret for om, hvorvidt jeg nu fik mig en uddannelse.

4 år senere har jeg den lækreste datter, som klarer sig godt. Jeg har en dejlig kæreste og jeg har idag netop afsluttet min uddannelse som sygeplejerske med et 12-tal. Janteloven kan hoppe og danse, for jeg er HAMMER STOLT af mig selv

Sådan og tillykke... 

Anmeld

22. januar 2013

Ayasmor

Solstrålebørn skriver:

Sådan og tillykke... 

Tak

Anmeld

22. januar 2013

Dot D

Ayasmor skriver:

Tak Og skønt, at få sat ansigt på personen bag Selvom jeg måske lige havde et hvem-er-det-nu-lige-du-er ansigtsudtryk da du sagde hej, lige inden du fik fortalt hvem du var.. hehe.. beklager

Hi hi, du kunne jo heller ikke vide, at Majken lige havde fortalt mig, hvem du var...

Så det gør ikke spor

Anmeld

23. januar 2013

hesøth

Ayasmor skriver:

Som 20-årig stod jeg med en positiv test og faderen meldte klart ud, at han ikke ville være en del af det. 21 år gammel stod jeg med min datter i armene, enlig mor og uden uddannelse. Heldigvis har jeg nogle helt fantastiske venner, som jeg ikke ville have klaret det uden.
Min far var ked af, at jeg skulle have et barn og var bekymret for om, hvorvidt jeg nu fik mig en uddannelse.

4 år senere har jeg den lækreste datter, som klarer sig godt. Jeg har en dejlig kæreste og jeg har idag netop afsluttet min uddannelse som sygeplejerske med et 12-tal. Janteloven kan hoppe og danse, for jeg er HAMMER STOLT af mig selv

Anmeld

23. januar 2013

Sahara82

Ayasmor skriver:

x en milliard! Du er da bare for sej. Mega inspirerende at læse, for selv står vi overfor at få barn om en måned, og jeg er ved at læse til lærer. Er ret bekymret for om jeg kan junglere mellem det hele, men hvís du kan, så kan jeg også

Stort tillykke og hip hip hurra!

Anmeld

23. januar 2013

FrkZier

Ayasmor skriver:

Hihi Tak Du er simpelthen så sød

hehe jeg er sød - og du er PISSE SEJ

Anmeld

23. januar 2013

Tulle28

Hvor er du sej! Og ja, fuck da den jantelov Tillykke med det

Anmeld

23. januar 2013

Ayasmor

smsh skriver:

x en milliard! Du er da bare for sej. Mega inspirerende at læse, for selv står vi overfor at få barn om en måned, og jeg er ved at læse til lærer. Er ret bekymret for om jeg kan junglere mellem det hele, men hvís du kan, så kan jeg også

Stort tillykke og hip hip hurra!

Tak, er glad for, at det kan inspirere. Hvis man sætter sig op for, at det kan lykkes, så kan det fismer også. Det har ikke altid været nemt, og det første år var min datter ofte syg, hvilket betød en del arbejde i at få læst op hjemmefra. Men det kan bestemt lade sig gøre

Anmeld

23. januar 2013

Ayasmor

FrkZier skriver:

hehe jeg er sød - og du er PISSE SEJ

Haha.. Okay, den fordeling kan jeg godt acceptere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.