Vand eller Alm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

Leyla94

LilleLene skriver:

ja sig endelig det, det er nemmere at overgive sig til den, hvis de tilbyder den

Jeg sagde at jeg ikke ville have den + at jeg skulle føde i vand

Vandet hjalp SÅ meget på mine smerter, men mine veer gik i stå og måtte ikke komme i vand mere

De prøvede alt andet smertelindring (ikke medicinsk) på mig ind til jeg efter 12 timer bad om den

Har du oplevet/har ryg problemer nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

tarkoflen

Rose94 skriver:

Tak he he

Ja den virker fjollet den stol, og jeg tror sgu ikke rigtig på, at det er en rigtig prinsessestol, med farver og alt mulig, men jeg kan bare så godt lide tanken om, at farmand kan sidde bagved mig og holde om mig! Det ville gøre mig dejlig rolig tror jeg

Men hvad ved jeg, jeg har jo ligesom ikke prøvet det

Anmeld

22. januar 2013

Miss Kat

Jeg håber helt klart at jeg kan komme til at føde i vand!

Da jeg aborterede sidste forår, var det eneste, jeg kunne holde ud mens livmoderen arbejdede på at få "resterne" ud, at sidde på gulvet i brusenichen og overøse det nederste af maven med varmt vand. Det lærte mig en hel del om hvordan vand kan fungere som smertelindring, hvilket jeg ikke rigtig havde spekuleret over før. En vigtig lektie, som jeg håber, jeg kan drage nytte af om nogle få måneders tid. Jeg er rigtig dårlig til at håndtere smerte, og havde tidligere tænkt at de nok blev nødt til at anvende al tænkelig smertelindring, men nu er jeg ikke så sikker længere og har som hovedmål at jeg vil klare mig uden. Men som flere kloge hoveder siger, kan man ikke planlægge sin drømmefødsel, kun pejle sig lidt i retning af, hvad man ønsker og hvad man  ikke ønsker.

Anmeld

23. januar 2013

LilleLene

Rose94 skriver:

Har du oplevet/har ryg problemer nu?

nix, og jeg har endda scoliose (skæv ryg) og har en mega øm rygrad

det var faktisk derfor jeg ikke ville have den, jeg var bange for at det ville gøre mega ondt, men det var ingenting i forhold til veer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.