Vand eller Alm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

DreamChild

Jeg ville også gerne føde i vand, men pga at jeg ikke udviede mig som jeg skulle efter vandet var gået (det gik meget langsomt og gik tilsidst i stå), så skulle jeg have vestimulerende drop og så måtte jeg ikke komme i vand.

Så du kan godt have en ide om hvad du gerne vil, men det er ikke sikkert du får lov til det og det skal du huske at tænke på, så du ikke bliver skuffet.

Jeg havde også sagt at jeg helst ikke ville have epeduralblokade, men jeg skiftede mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

baby012

Rose94 skriver:

HEJ TØSER HI HI HI

Ja jeg er lidt nysgerrig.
Ved ikke om jeg vil føde alm eller i vand.
Jer der har prøvet vand og alm, vil i være søde og fortælle mig lidt om det, om hvordan det er, hvad der gør mest ondt.

DET GÆLDER MEST FOR DEM SOM HAR PRØVET BEGGE DELE.

Men dem som ikke har prøvet begge dele må sagtens være med  vil bare vide   ''Nu ved jeg også godt at alle ikke er ens''

Tak stort kram fra mig

Jeg valgte vand sidste gang, det kunne for mig ikke lade sig gøre.. Kunne slet ikke arbejde med mine presseveer i vand.. Slappede for meget af så kom op på briksen til sidst, og så kom der gang i det  

det er utrolig beroligende, men denne gang vil jeg gerne i vand under udvidelses veerne og så op på briksen når jeg skal igang med at samarbejde med veerne .. 

At komme i vand er en fantastisk lindring for smerterne under udvidelses processen  

kan varmt anbefales.. Men ikke under pressefotløbet .. 

Anmeld

22. januar 2013

Kay

Rose94 skriver:

Den der epidural (staves) Den vil jeg ikke have  
Må jeg godt sige det til dem`? når tiden kommer.

Håber ihvertfald at jeg kan føde i vand he he

altså jeg sagde ik jeg ik ville ha den... men blev heller ik tilbudt den...

jeg havde ik bestemt jeg ikke ville ha den... for en fødsel kan man jo ik rigtig bestemme over... jeg havde sagt til mig selv at hvis det er nødvendigt får jeg den... og lod ligesom min krop vise vejen... tror det dummeste man kan gøre er at modarbejde...

nogle har brug for den andre har ik... det tror jeg ik man skal nødvendigvis bestemme sig for inden

Anmeld

22. januar 2013

Leyla94

Kay skriver:

altså jeg sagde ik jeg ik ville ha den... men blev heller ik tilbudt den...

jeg havde ik bestemt jeg ikke ville ha den... for en fødsel kan man jo ik rigtig bestemme over... jeg havde sagt til mig selv at hvis det er nødvendigt får jeg den... og lod ligesom min krop vise vejen... tror det dummeste man kan gøre er at modarbejde...

nogle har brug for den andre har ik... det tror jeg ik man skal nødvendigvis bestemme sig for inden

Okaay

Anmeld

22. januar 2013

christina92

Rose94 skriver:

HEJ TØSER HI HI HI

Jer der har prøvet vand og alm, vil i være søde og fortælle mig lidt om det, om hvordan det er, hvad der gør mest ondt.

Men dem som ikke har prøvet begge dele må sagtens være med  vil bare vide   ''Nu ved jeg også godt at alle ikke er ens''

Tak stort kram fra mig

Planen var jeg skulle føde i vand, da det gik så stærkt og jeg var i det som smertelindring, men endte med at skulle op pga. jeg blev svimmel af varmen 

Men det var super lækkert som smertelindring så vil da tro det er super at føde i!

Anmeld

22. januar 2013

Kay

Rose94 skriver:

Okaay

der er bare så mange der sidder bagefter og er skuffede over de ik fik "drømme fødslen" så tænker lidt hvis ik man har bestemt det hele ned til mindste detalje kan man jo ik blive skuffet... og det er jo en af de ting ehr i livet vi ik selv er herre over hvordan går...

Anmeld

22. januar 2013

tarkoflen

Nu har jeg ikke selv prøvet at føde endnu, men jeg synes faktisk jeg fik nogle ret gode input fra denne artikel, måske du også kan få det?

Jeg tænker, at den stol godt kunne gå hen og være behagelig, i tilfælde af at du ikke kan få lov til at føde i vand, kunne den måske være et alternativ det er i hvert fald umiddelbart den "metode" jeg håber mest på, at jeg kan få lov til, fordi jeg har hørt godt om den!

http://voresborn.dk/gravid/foedsel-og-barsel/7821- fodestillinger-den-seje-den-komfortable-og-den-kla ssiske

Held og lykke med fødslen, når du kommer dertil

Anmeld

22. januar 2013

Masig

Rose94 skriver:

HEJ TØSER HI HI HI

Tak stort kram fra mig

Jeg havde på forhånd bestemt at jeg skulle i vand som smertelindring og da jeg jo så alligevel var dernede var det bare helt naturligt at føde i det også... Jeg var lige kort oppe, to presseveer, men det gjorde meget mere ondt end nede i vandet så jeg kom i vand igen og fødte... Kan kun anbefale det, men det er jo forskelligt fra kvinde til kvinde om man kan lide det og om det virker på en som man havde forventet. 

Anmeld

22. januar 2013

LilleLene

Rose94 skriver:

Den der epidural (staves) Den vil jeg ikke have  
Må jeg godt sige det til dem`? når tiden kommer.

Håber ihvertfald at jeg kan føde i vand he he

ja sig endelig det, det er nemmere at overgive sig til den, hvis de tilbyder den

Jeg sagde at jeg ikke ville have den + at jeg skulle føde i vand

Vandet hjalp SÅ meget på mine smerter, men mine veer gik i stå og måtte ikke komme i vand mere

De prøvede alt andet smertelindring (ikke medicinsk) på mig ind til jeg efter 12 timer bad om den

Anmeld

22. januar 2013

Leyla94

tarkoflen skriver:

Nu har jeg ikke selv prøvet at føde endnu, men jeg synes faktisk jeg fik nogle ret gode input fra denne artikel, måske du også kan få det?

Jeg tænker, at den stol godt kunne gå hen og være behagelig, i tilfælde af at du ikke kan få lov til at føde i vand, kunne den måske være et alternativ det er i hvert fald umiddelbart den "metode" jeg håber mest på, at jeg kan få lov til, fordi jeg har hørt godt om den!

http://voresborn.dk/gravid/foedsel-og-barsel/7821- fodestillinger-den-seje-den-komfortable-og-den-kla ssiske

Held og lykke med fødslen, når du kommer dertil

Tak he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.