Caic ville jeg stave kaya. Unik.. Det er vel en smags sag men jeg synes bare ikke helt det passer sammen som en hel hed. Hvad du forstår... Hvis det skal være til alla unik kunne man vælge monique. Men synes ikke rigtig Caic Monique liger en hel hed men nok bedre end unik efter min mening. Men kan du lide det er der det vigtigste!!! Så er alle andres meninger lige gyldigt.. Du skal gøre som du synes og ikke give dit barn et navn du ikke selv kan lide, bare fordi andre kan lide det... Selv havde vi snakket om drengenavn William og pigenavn Miley men efter overvejelser med vi gerne ville opkalde pige efter en i familien nemlig noget med Anna. Dog ville vi ikke bare bruge Anna da min tante hedder det. Min mands bedste hedder nemlig Anna-Lis og min Olde hed Anna petrea Olivia. Så synes Anna var et perfekt navn til og tage vidre i et andet navn. Men manden kunne ikke lide dem jeg fandt blandt andet Annabell, Annabella Og sådan og vi ville ikke have det i to navne og heller ikke med bindestreg da vores sønner også kun har enkelt navne. David og Oliver. Men så tænkte jeg: Anna(efter bedste og Olde)li (som er i LIs og oLIvia- og der er også i, i både David og Oliver) og så y (som der er i mileY) og så satte jeg et A på for at gøre navnet til en helhed hvis du forstår. Så det blev til Annaliya. Anna-li-ya
Anmeld