Hvad synes i dette navn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

Connie dk

Caia fint nok, men kan ikke li`Unik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Pernille Bundgaard

Caic ville jeg stave kaya. Unik.. Det er vel en smags sag men jeg synes bare ikke helt det passer sammen som en hel hed. Hvad du forstår... Hvis det skal være til alla unik kunne man vælge monique. Men synes ikke rigtig Caic Monique liger en hel hed men nok bedre end unik efter min mening. Men kan du lide det er der det vigtigste!!! Så er alle andres meninger lige gyldigt.. Du skal gøre som du synes og ikke give dit barn et navn du ikke selv kan lide, bare fordi andre kan lide det... Selv havde vi snakket om drengenavn William og pigenavn Miley men efter overvejelser med vi gerne ville opkalde pige efter en i familien nemlig noget med Anna. Dog ville vi ikke bare bruge Anna da min tante hedder det. Min mands bedste hedder nemlig Anna-Lis og min Olde hed Anna petrea Olivia. Så synes Anna var et perfekt navn til og tage vidre i et andet navn. Men manden kunne ikke lide dem jeg fandt blandt andet Annabell, Annabella Og sådan og vi ville ikke have det i to navne og heller ikke med bindestreg da vores sønner også kun har enkelt navne. David og Oliver. Men så tænkte jeg: Anna(efter bedste og Olde)li (som er i LIs og oLIvia- og der er også i, i både David og Oliver) og så y (som der er i mileY) og så satte jeg et A på for at gøre navnet til en helhed hvis du forstår. Så det blev til Annaliya. Anna-li-ya

Anmeld

27. januar 2013

Pernille Bundgaard

Nogle kan ikke lide navnet og andre kan. Nogle siger det ikke passer sammen med David og Oliver, men vi synes selv det klinger fint og synes ikke navne behøver passe sammen hvis bare man kan lide navnet så skal andre nok vænne sig til det. Min storebror fik en datter Anita ( meget almindeligt navn) og så fik de en dreng der fik navnet Glenn og det er ikke så almindeligt men nu klinger navnen bare og de navne er perfekte til dem og de kan ikke hedde andet. Min søsters børn hedder Anneli og Gregers ( anneli er ikke så brugt og Gregers er mere almindeligt) min søster hedder Jannika og jeg Pernille. Jannika er ikke så brugt men Pernille er jo et alm navn. Min bror hedder Henrik og min anden søster Diana. Så synes sagtens man kan bruge specielle navne sammen med almindelige navne!!!!!

Anmeld

27. januar 2013

Pernille Bundgaard

Jeg tror jeg ville vælge Caia Maja/maya eller Kaya Maya

Anmeld

27. januar 2013

BabyMus

Sabsy skriver:

Jeg er ikke gravid men hvis jeg skulle have en pige en dag er jeg helt vild med det navn: Caia Unik

Hvad synes i?

Caia er okay. Ville personligt stave det på en anden måde. Unik er lige lidt for unikt til mig - men da jeg kan se det er det du godt kan lide, så er det vel fint. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.