Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Synes unik bliver for meget...Kan godt lide caya/kaya.
Caia (Kaya) er rigtig søde - men ville aldrig give navnet Unik som mellemnavn. Nogen gange kan det godt blive lidt for mærkeligt
ville stavne det caya, og det synes jeg er rigtig sødt (hed min første hest, bare med k )
unik synes jeg er for meget ..
Alt for specielle navne ligger som regel op til mobning.. Så det ville jeg droppe
Caia Unik Nej det lyder ikke godt i mine øre sorry.
LufLuf skriver: Jeg er ikke gravid men hvis jeg skulle have en pige en dag er jeg helt vild med det navn: Caia Unik Hvad synes i?
Jeg er ikke gravid men hvis jeg skulle have en pige en dag er jeg helt vild med det navn: Caia Unik Hvad synes i?
Yurie skriver: Vil du bruge unik når du kalde på hende? Jeg tænker grønlandsk når jeg ser det.
Vil du bruge unik når du kalde på hende? Jeg tænker grønlandsk når jeg ser det.
LufLuf skriver: Nej navnet Caia vil kun blive brugt i alm., tale - dobbelt navn udtaler jeg ikke heller ikke da jeg selv havde dobbelt navn Så dog kun Caia men hele navnet vil være Caia Unik
Nej navnet Caia vil kun blive brugt i alm., tale - dobbelt navn udtaler jeg ikke heller ikke da jeg selv havde dobbelt navn Så dog kun Caia men hele navnet vil være Caia Unik
Bryder mig egentlig ikke om hverken Caia eller Unik, men Caia er da et navn, hvor unik er et tillægsord (i min verden). Men det vigtigste er jo, at du kan lide det
/Fenja
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128