Okay. Jeg må snakke med dem på kommunen på tirsdag om et lign job.
Åhhh ja de muskelafslappende er guld værd jeg vil på ingen måde undvære dem. Før jeg fik dem blev jeg spændt virkelig sygt op fra nakken og ned i halebenet. Hvis jeg ikke gik til kranio sakral og massage mindst en gang om ugen kunne jeg nærmest ikke gå for bare smerter. Efter jeg er startet på muskelafslappende er det kun en gang imellem jeg har disse problemer. Min lænd og den øverste del af balderne kan jeg desværre ikke gøre så meget ved. Men har ikke de der muskelkramper som jeg havde før.
Plus at jeg ikke har behov for massage eller lign. Så tit.
Jeg kan klart anbefale muskelafslappende. Der er også to andre slags kan ikke lige huske hvad de hedder. Men de to virkede ikke på mig.
Jeg fik afvide på den smerteklinik jeg har været på at muskelafslappende jo normalt at til spastisklammede mennesker men at de har fundet ud af at da et piskesmæld sidder i musklerne og musklerne ikke fungere ligesom en rask muskel. Så kan den ikke finde ud af at slappe af igen. Og så ved de jo at muskelafslappende medicin hjælper spastisk lammede så deres muskler ikke trækker sig sammen så nemt.
De har dog den bivirkning ligesom så meget andet medicin at de virker sløvende. Jeg synes personlig at de virker meget mere sløvende end meget andet medicin. Så jeg tager dem kun til nat. Og så ellers efter behov. Dog maks 3 gange om dagen.
Okay, det er da meget praktisk at vide - skal vist lige have snakket med lægen om det. Har du også problemer med at din lænd låser, så du dårligt kan bevæge dig, hverken forover/bagover eller rotation?
Kraniosakral hjalp desværre ikke mig (det symptomlindrede dog lidt i en dag eller 2), heller ikke massage, fysioterapi, laser eller akupunktur
Jeg venter stadig på at komme på smerteklinik.
Anmeld