michelledam skriver:
Tak for dit svar.
Ja altså det er jo også sådan jeg har det. For de timer jeg har nu kører mig fuldstændig ned fysisk. Men at jeg ikke har overskud til min familie når jeg kommer hjem og går og snerre af dem gider jeg heller ikke. For så vigtigt er et job Heller ikke. Jeg ved godt at jeg heller ikke får min fp dels min alder og så den nye lov. Men min kæreste har også flere gange sagt. At han tror det vil være mest realistisk med en fp og så kan jeg arbejde som frivillig en gang imellem.
Men det er bare ufatteligt hårdt når man gerne vil men ikke kan holde til det. Og kommunen presser og presser en hele tiden.
Men de ved heller ikke hvad det vil sige at gå med de smerter eller lign. Så det er så skide nemt for dem at sige du skal lige det og så det og så er der også lige det. Og du skal bare have lidt tid til at komme oppå fuldtid.
Præcis. Det er så nemt at være personen bag skrivebordet, og give ordre. Men selvom du fungere nogen Lunde normalt, så er det ikke ensbetydende med at man kan klare en hel dag på arbejde, og familie bagefter... Det er rigtig hårdt at erkende at du faktisk fra den ene dag til den anden, går fra at være aktiv, i gang med uddannelse, og hele verden ligger for dine fødder, og så wupti så er man skadet, og får at vide det vil højst sandsynligt varer resten af livet...
Jeg ved at alle mine fremtidsplaner er væk, og lige nu, så må jeg tage en dag af gangen. Skaden bliver værrere, og jeg aner ikke hvad jeg skal når kommunen syntes at vi skal i gang. Jeg har været i praktik hvor jeg skiftevis sad, og stod. praktikken foregik inden jeg mødte kæresten og fik barn, og er i dag ikke realistisk. Men da jeg var i praktikken, da havde jeg ikke energi til hjemmet. Det var bare knap så vigtigt når der endnu ikke var familie.
jeg var i graviditeten i praktik i butik, hvor jeg mest sad og pakkede tøj ud på lageret, hængte det på bøjle, og gik ind i butikken med det. Men selvom jeg sad ned det meste af tiden, og kunne gå i butikken når behovet var, så kunne jeg max komme op på 1 1/2.
Åhh, systemet er røv og nøgler.
jeg håber hvertfald på det bedste for jer
Anmeld