Åhh hvor er det skod. Jeg aner ikke hvad du skal, og kan.
Men jeg kan melde mig på banen og sige jeg ved hvad du gennemgår. Jeg er også i systemet, og har haft ro i lidt over 1/2 år. Pga sagsbehandler skift (hun ville kontakte mig når hun havde tid
)
jeg står selv og ikke ved hvad jeg skal, andet end jeg skal afklares. Jeg er visiteret til fleksjob, men den tid (4 timer om dagen) er ikke realistisk for smerter, og smertepatient. Jeg har uddannelse til at stå i butik, men kan heller ikke bruge min. Jeg har været skadet siden jeg var 22 år, og ja, det er røv hårdt at være i systemet.
Det eneste jeg er nået frem til efter jeg er blevet mor, er at min familie kommer først. Jeg vil ikke snerre af min familie når jeg kommer hjem, eller være træt og ikke kunne fungere som mor. Jeg vil være mor ilsom alle andre mennesker, og betyder det jeg skal have FP, (selvom den er svær at få nu) så må det være sådan.
Jeg tænke meget mens jeg var gravid at jeg ville blive sindsyg af at skulle gå hjemme heletiden og være på FP, men som min mor sagde, så kunne jeg blive frivillig i det omfang jeg kunne klare... Der er masser der søger frivillig hjælp, og hvorfor ikke bruge en time eller halvanden der når ovskudet er der. Der er ingen der forventer noget af det, eller presser på...
Nå, jeg ville hvertfald bare dele lidt positivt, og lidt negativt. Og så kan vi da bande over systemet sammen...
Du ønskes hvertfald held og lykke fremover
Anmeld