bobbles skriver:
sikke mange ting man skal tage stilling til
har lige passet min søsters hund i en uge og jeg elsker simpelthen den hund
han kunne godt lide at ligge og sove nogen timer, men han elskede også at putte og nusse, og elskede når vi skulle gå ture, og han ville os lege med legetiing fra tid til anden 
ja der er mange ting man skal tage stilling til, før man vælger hund, en ting er at man passer hund, noget andet er at have sin egen..
For når de er hvalp kommer der jo også renligheds træning, og evt. lydighedstræning (kan stærkt anbefales).
og så er det ikke alle racer der går godt sammen med børn.. så det er også noget man skal tage stilling til...
så find ud af hvad du vil ha ud af en hund... om det er en race der har agressive tendenser osv osv...
Vi har en schæfer ikke just en lille hund, og egentligt ikke den man typisk forbinder med en familie hund, men han er så sød og kærlig også ved vores søn som elsker at lege med ham både inde og ude... så vi er spændte på hvordan den tager imod den lille ny der kommer snart..
min søster har en chihuahua (ved ikk lige hvordan det satves), det er en rigtig fin lille skøde hund, og den elsker det og er rigtig sød, dog selvom det er en lille hund, har den en grim tildens til at gø over småting, både når man er ude og gå, når man besøger dem, og så hopper den op konstant.. og små hunde har altså også negle...
og husk en hund lever i gennemsnit 8 - 10 år eller sådan noget så husk man har et ansvar...
Anmeld