Prinsessens hule 34+5 - snart 5 uger tilbage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2013

M&N

Miss Church skriver:

Ja  

Jamen vi har købt et hus i den by, hvor min kæreste kommer fra Det er ikke langt fra hvor vi bor nu. Hans forældre bor i byen og mine forældre bor 10 min. kørsel derfra  

Men vi kan simpelthen ikke være i lejligheden med to babyer. Så besluttede vi os for at købt. Vi overtog d. 13. december men har sat istand ind til nu. Vi er heller ikke færdige endnu, men i weekenden skal stuen males og der skal lægges gulv i stuen Så er vi ved at være der. Så min mor og jeg pakker lejligheden ned i weekenden og begynder at gøre rent i huset.

Det bliver så skønt at flytte i noget, der er vores! 

Køber eller lejer i?

Nej det lyder lækkert med hus! Det er jo også det bedste de skal have, de 2 små 

Kan sagtens forstå I glæder jer til at kalde det jeres helt eget! Det må være så stort - og skønt med familie så tæt på da 

Jamen vi lejer - vi har slet ikke råd til hus nu, men det er da en drøm på længere sigt. Der vil vi nok gerne købe hus i Roskilde. Vi flytter selv fra Roskilde (nu) og til Brøndby. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Miss Church

BabyWish2012 <3 skriver:

Nej det lyder lækkert med hus! Det er jo også det bedste de skal have, de 2 små 

Kan sagtens forstå I glæder jer til at kalde det jeres helt eget! Det må være så stort - og skønt med familie så tæt på da 

Jamen vi lejer - vi har slet ikke råd til hus nu, men det er da en drøm på længere sigt. Der vil vi nok gerne købe hus i Roskilde. Vi flytter selv fra Roskilde (nu) og til Brøndby. 

Ja det er dejligt  

Okay. Det er også rart nok at have en opsparing til hus. Hold op hvor er det bare dyrt! Altså de ved man jo godt, men der kommer bare hele tid et eller andet som lige skal ordnes, som man ikke havde regnet med. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.