Prinsessens hule 34+5 - snart 5 uger tilbage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

M&N

Miss Church skriver:

Ja sådan har jeg det virkelig også! Men det er jo alligevel meget godt Det ville være træls hvis tiden gik rigtig langsom. Men er godt nok spændt på hvordan den sidste tid kommer til at være 

Jeg må indrømme jeg er grebet lidt af panik - det er jo snart vi møder vores langt ventet datter, det er slet ikke til at forstå det er lige om lidt, at hun kommer ud til os - som et lille menneske, med personlighed, som vi skal lærer at kende, som vi har ansvar for resten af livet. Det er jo vildt - er både nervøs og lykkelig for det snart er vores tur 

- Og du må jo opleve dobbelt op af den tanke, måske? Nu hvor du skal have 2 fantastiske små piger! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Miss Church

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg må indrømme jeg er grebet lidt af panik - det er jo snart vi møder vores langt ventet datter, det er slet ikke til at forstå det er lige om lidt, at hun kommer ud til os - som et lille menneske, med personlighed, som vi skal lærer at kende, som vi har ansvar for resten af livet. Det er jo vildt - er både nervøs og lykkelig for det snart er vores tur 

- Og du må jo opleve dobbelt op af den tanke, måske? Nu hvor du skal have 2 fantastiske små piger! 

Jeg har det præcis på samme måde  

Det bliver så mærkelig at man skal til lærer to babyer at kende. Og så er det ens egne.. Uhh jeg bliver helt varm inden i!  Det bliver så spændende! Og alligvel er jeg pisse nervøs for hvordan det skal komme til at gå. Der er så mange nye ting man skal til at forholde sig til. Men det bliver helt sikkert en fantastisk, men hård tid 

Anmeld

23. januar 2013

mommy1991

BabyWish2012 <3 skriver:

Nøj hvor jeg glæder mig - 37 dage til termin! 

Glæder mig til at møde vores lille prinsesse men også at få min krop tilbage! Nøj her efter min mave har taget endnu et ryk, så er mit bækken begyndt at blive voldsomt belastet - dvs. kan slet ikke gå! Har smerter i skamben, venstre lyske/lår og om i lænden. Av av av, altså. Det eneste der holder mig oppe, er den aktive bølle inde i maven og at vi snart er ved at ramme terminen. Nøj hvor jeg glæder mig til at kalde mig mor til vores datter, se hende, kysse hende, røre hende, bare at have hende ved min side.

34+5 - synes ellers vi lige har ramt 30+, hvor blev tiden lige af!? 

Stoooor og smuuk mave Uh, det kommer tæt på nu, hva??? 

Anmeld

24. januar 2013

M&N

emmagirl skriver:

Stoooor og smuuk mave Uh, det kommer tæt på nu, hva??? 

Tusind tak. 

Jaaaa, tiden flyver jo afsted! Det er heeeelt vildt.

Anmeld

24. januar 2013

M&N

Miss Church skriver:

Jeg har det præcis på samme måde  

Det bliver så mærkelig at man skal til lærer to babyer at kende. Og så er det ens egne.. Uhh jeg bliver helt varm inden i!  Det bliver så spændende! Og alligvel er jeg pisse nervøs for hvordan det skal komme til at gå. Der er så mange nye ting man skal til at forholde sig til. Men det bliver helt sikkert en fantastisk, men hård tid 

Helt sikkert.

Glæder mig til at se jeres fine prinsesser. 

Anmeld

24. januar 2013

Miss Church

BabyWish2012 <3 skriver:

Helt sikkert.

Glæder mig til at se jeres fine prinsesser. 

Det gør jeg godt nok også!

Men glæder mig også til at se jeres lille prinsesse-pige 

Anmeld

24. januar 2013

M&N

Miss Church skriver:

Det gør jeg godt nok også!

Men glæder mig også til at se jeres lille prinsesse-pige 

Nåhhhh altså!

Det gør vi altså også. Kan slet ikke forstå det kommer SÅ tæt på - og faktisk så flyttede vi til vores gamle bebyggelse, fordi der hvor vi boede før var alt for dyrt, og nu har vi fået tilbudt drømmeboligen, så skal flytte d. 1 februar, gad vide om hun melder sin ankomst i mellemtiden? Åhhhhh, skal virkelig på ikke med at stresse! 

Anmeld

24. januar 2013

Miss Church

BabyWish2012 <3 skriver:

Nåhhhh altså!

Det gør vi altså også. Kan slet ikke forstå det kommer SÅ tæt på - og faktisk så flyttede vi til vores gamle bebyggelse, fordi der hvor vi boede før var alt for dyrt, og nu har vi fået tilbudt drømmeboligen, så skal flytte d. 1 februar, gad vide om hun melder sin ankomst i mellemtiden? Åhhhhh, skal virkelig på ikke med at stresse! 

Ej hvor skønt! 

Vi står også og skal være ude af vores lejlighed og flytte ind i vores nye hus d. 1. februar  

Jeg har også været lidt nervøs for det her flyttestress, men indtil videre går det godt nok  

for at alle babyerne bliver derinde, til flytningerne

Anmeld

24. januar 2013

M&N

Miss Church skriver:

Ej hvor skønt! 

Vi står også og skal være ude af vores lejlighed og flytte ind i vores nye hus d. 1. februar  

Jeg har også været lidt nervøs for det her flyttestress, men indtil videre går det godt nok  

for at alle babyerne bliver derinde, til flytningerne

Åhh, også jer? Hvad skal I så flytte i? 

Altså... Her fik vi tilbuddet i mandags, svarede ja tak til tilbuddet igår, skrev under på kontrakten idag og flytter ind på næste fredag! Vi har ikke engang fået pakket noget ned endnu 

For at vores piger bliver i mavsen. 

Anmeld

24. januar 2013

Miss Church

BabyWish2012 <3 skriver:

Åhh, også jer? Hvad skal I så flytte i? 

Altså... Her fik vi tilbuddet i mandags, svarede ja tak til tilbuddet igår, skrev under på kontrakten idag og flytter ind på næste fredag! Vi har ikke engang fået pakket noget ned endnu 

For at vores piger bliver i mavsen. 

Ja  

Jamen vi har købt et hus i den by, hvor min kæreste kommer fra Det er ikke langt fra hvor vi bor nu. Hans forældre bor i byen og mine forældre bor 10 min. kørsel derfra  

Men vi kan simpelthen ikke være i lejligheden med to babyer. Så besluttede vi os for at købt. Vi overtog d. 13. december men har sat istand ind til nu. Vi er heller ikke færdige endnu, men i weekenden skal stuen males og der skal lægges gulv i stuen Så er vi ved at være der. Så min mor og jeg pakker lejligheden ned i weekenden og begynder at gøre rent i huset.

Det bliver så skønt at flytte i noget, der er vores! 

Køber eller lejer i?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.