Prinsessens hule 34+5 - snart 5 uger tilbage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.229 visninger
21 svar
0 synes godt om
20. januar 2013

M&N

Nøj hvor jeg glæder mig - 37 dage til termin! 

Glæder mig til at møde vores lille prinsesse men også at få min krop tilbage! Nøj her efter min mave har taget endnu et ryk, så er mit bækken begyndt at blive voldsomt belastet - dvs. kan slet ikke gå! Har smerter i skamben, venstre lyske/lår og om i lænden. Av av av, altså. Det eneste der holder mig oppe, er den aktive bølle inde i maven og at vi snart er ved at ramme terminen. Nøj hvor jeg glæder mig til at kalde mig mor til vores datter, se hende, kysse hende, røre hende, bare at have hende ved min side.

34+5 - synes ellers vi lige har ramt 30+, hvor blev tiden lige af!? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

smokin

Jeg er ligeså langt som dig men synes tiden snegler sig afsted 

Anmeld

21. januar 2013

Babydrøm

BabyWish2012 <3 skriver:

Glæder mig til at møde vores lille prinsesse men også at få min krop tilbage! Nøj her efter min mave har taget endnu et ryk, så er mit bækken begyndt at blive voldsomt belastet - dvs. kan slet ikke gå! Har smerter i skamben, venstre lyske/lår og om i lænden. Av av av, altså. Det eneste der holder mig oppe, er den aktive bølle inde i maven og at vi snart er ved at ramme terminen. Nøj hvor jeg glæder mig til at kalde mig mor til vores datter, se hende, kysse hende, røre hende, bare at have hende ved min side.

Rigtig fin mave  

Anmeld

21. januar 2013

Camilla30

Flot mave

Anmeld

21. januar 2013

M&N

Zette skriver:

Jeg er ligeså langt som dig men synes tiden snegler sig afsted 

Hehe, okay

Anmeld

21. januar 2013

M&N

AnnL skriver:

Rigtig fin mave  

Tusind tak 

Anmeld

21. januar 2013

M&N

Camilla30 skriver:

Flot mave

Tusind tak

Anmeld

21. januar 2013

Miss Church

BabyWish2012 <3 skriver:

Sååå fin mave! 

Uhh nu er det bare snart  Hvor bliver det spændende!

Anmeld

21. januar 2013

M&N

Miss Church skriver:

Sååå fin mave! 

Uhh nu er det bare snart  Hvor bliver det spændende!

Tusind tak

Ja, det er ret vildt, at det er lige om lidt! Føler jo næsten vi lige er blevet gravide.

Anmeld

21. januar 2013

Miss Church

BabyWish2012 <3 skriver:

Tusind tak

Ja, det er ret vildt, at det er lige om lidt! Føler jo næsten vi lige er blevet gravide.

Ja sådan har jeg det virkelig også! Men det er jo alligevel meget godt Det ville være træls hvis tiden gik rigtig langsom. Men er godt nok spændt på hvordan den sidste tid kommer til at være 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.