Hvad synes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2013

Putte85

Okay langt de fleste ville kunne teste positivt på en g-test i uge 5. Det ændrer stadig ikke på at jeg synes det er spild af alles tid at rende til lægen fordi du er gået en uge over tid - når du lige så godt kan tage en test derhjemme, og få svaret selv.

Er testen positiv synes jeg det er fint at tage til lægen og få det bekræftet, men ikke inden du har taget en test - men det er jo bare min mening.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

Doffie

Rikkebach skriver:

nej sorry var den ikke. det var svaret til hende der synes jeg er useriøs at tage til læge, kan ikke rigtig finde ud af det herinde

Jeg synes bestemt ikke det er useriøst, der kan jo os være alle mulige andre grunde til at mens ik kommer. Så under alle omstændigheder er det godt at blive undersøgt.

Anmeld

20. januar 2013

Putte85

Rikkebach skriver:

det en uge siden jeg skulle have min mens, og min læge har sagt efter første gang jeg var der, at jeg skulle komme igen når min mens var udenbleven.. Kan ikke se det useriøse i at tage til lægen når man har udenbleven mens og har så mange symtomer på graviditet, synes det super ærgeligt at give et så negativt svar, til en der virkelig ønsker at være gravid. Og nej der er rigtig mange, der bliver testet positiv før 10-14 dage efter mens skulle være kommet.

Og det er ikke for at være negativ. Jeg har selv ventet over to år på at blive gravid, så jeg ved godt at det er pisse hårdt når det ikke lykkes.

Anmeld

20. januar 2013

Putte85

Doffie skriver:

Jeg synes bestemt ikke det er useriøst, der kan jo os være alle mulige andre grunde til at mens ik kommer. Så under alle omstændigheder er det godt at blive undersøgt.

Men tror du ikke lægen har andet at give sig til? Trådstarter kan jo selv tage en test derhjemme, som giver samme svar som lægens test?