Hvad synes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.433 visninger
34 svar
0 synes godt om
20. januar 2013

Rikkebach

Jeg har endnu ikke fået bekræftet om jeg er gravid, men ingen mens og denne mave, hvad siger i? Kan ikke passe mine bukser mere? Jeg skulle være i uge 5 hvis jeg snart får bekræftet det 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

come2

Rikkebach skriver:

Jeg har endnu ikke fået bekræftet om jeg er gravid, men ingen mens og denne mave, hvad siger i? Kan ikke passe mine bukser mere? Jeg skulle være i uge 5 hvis jeg snart får bekræftet det 

har du ikke taget en test???

Anmeld

20. januar 2013

Rikkebach

De har været negative, så har bare ventet på min mens, og den er ikke kommet, men tør ikke tage en test, er træt af at blive ked af det, men skal til lægen i løbet af ugen

Anmeld

20. januar 2013

come2

Rikkebach skriver:

De har været negative, så har bare ventet på min mens, og den er ikke kommet, men tør ikke tage en test, er træt af at blive ked af det, men skal til lægen i løbet af ugen

har du prøvet en digital test fra cleablue? den burde i hvert fald kunne give dig et sikkert svar nu.

Men ja. der kan jo også være lidt rod i hormonerne, så mens udebliver.

Anmeld

20. januar 2013

Christina :-)

Rikkebach skriver:

Tag en test:-)

Anmeld

20. januar 2013

Rikkebach

Snartmortilto:-") skriver:

Tag en test:-)

lader lægen tage en test i løbet af ugen

Anmeld

20. januar 2013

Rikkebach

come2 skriver:

har du prøvet en digital test fra cleablue? den burde i hvert fald kunne give dig et sikkert svar nu.

Men ja. der kan jo også være lidt rod i hormonerne, så mens udebliver.

Nej det har jeg ikke, men fik at vide igår at de var gode, så har overvejet at prøve, men kan lige så godt tage til lægen, de må kunne give mig et sikkert svar, synes bare min mave har ændret sig så meget

Anmeld

20. januar 2013

AnnaK89

Synes ikke det ligner en gravid-mave. Det sidder den der lille bule for højt til.
Og det eneste du ville kunne se på nuværende tidspunkt (hvis du var gravid) er luft.

Men mange bliver altså også oppustet før en mens.

Anmeld

20. januar 2013

LilleLene

Rikkebach skriver:

men kan godt blive "oppustet" både før mens og i tidlig graviditet fordi livmoderen spænder 

Anmeld

20. januar 2013

Rikkebach

LilleLene skriver:

men kan godt blive "oppustet" både før mens og i tidlig graviditet fordi livmoderen spænder 

jeg har haft spændinger i snart to uger, og ingen mens.. har aldrig oplevet mig oppustet før mens, men ja ved det ikke kan i hvert fald ikke passe mine bukser mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.