Er den graviditets test positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2013

o1Mutte

Pernille Bundgaard skriver:

Åh nej alle de der homon navne er heller ikke til og holde styr på :-) hihi. Tak. Jeg prøver lige og tager en i morgen tidelig så skal jeg nok lige opdater :-)

Det lyder super, men tillykke endnu engang JEG er nemlig overbevist

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

Pernille Bundgaard

o1Mutte skriver:

Det lyder super, men tillykke endnu engang JEG er nemlig overbevist

Mange mange tak. Tror slet ikke det er gået op for mig endnu :-)

Anmeld

18. januar 2013

dukke

Hej der er ca 2 dage til min mens Skulle komme. Men her til aften tog jeg en test. Hvad synes i den viser...

Ja selvfølgelig er den da positiv stort tillykke

Anmeld

18. januar 2013

o1Mutte

Mange mange tak. Tror slet ikke det er gået op for mig endnu :-)

Nej, men mon ikke det kommer

Anmeld

18. januar 2013

**Ønskebabyen

Hej der er ca 2 dage til min mens Skulle komme. Men her til aften tog jeg en test. Hvad synes i den viser...

Undskyld, men hvordan kan man være i tvivl om det??

Anmeld

18. januar 2013

Frk.S

Åh jamen har jo ønsket det meget og nåran står med sådan erarest så kan man godt blive i tvivl om man tør tro på det man ser. Og synes den ene streg er lidt svagere end den anden, men men der er jo også stadig ca  2 dage til min mens skulle komme. Måske den derfor er lidt utydelig den ene. Men mange mange tak :-) håber da den er positiv :-)

Hi hi, ja jeg kan godt nikke genkendende til det med at man ikke helt tror på det.

Men tro mig, den er god nok. Det gør ikke noget at teststregen er svagere end kontrolstregen.

For lidt over 2 år siden stod jeg med en test, der lignede din til forveksling... og jeg var gravid. 

SÅ, ja tillykke igen! Du skal være MOR! 

Håber du får en dejlig graviditet

Anmeld

18. januar 2013

FrkZier

jeg forstår det ikke... hvordan kan du dog være i tvivl? der er jo to MEGET tydelige streger?

Anmeld

18. januar 2013

Tullepoder

POSITIV kan fortælle at den test jeg tog for ca 1 år siden, slet ikke var så tydelig. Langt fra, og har idag en skøn pige på 4 mdr. så tør godt sige tillykke

Anmeld

18. januar 2013

Pernille Bundgaard

Tak alle. Lyder da vist til jeg skal være mor igen. 2013 here we come :-) fedt fedt. Jeg har aldrig taget lige denne test og derfor godt kunne være lidt usikker, samtidig med det er 2 dage før forventet mens og så samtidig det der med det skal gå opfor en om det nu kan passe.... Havde troet vi skulle prøve længe endnu... Er bare glad for jeg har nogle som jer der kan bekræfte at det jeg mener jeg ser- positiv er sandt.. Tak for det. Opdaterer lige imorgen hvor jeg tager endnu en test med morgen urin. Tog bare en her til aften fordi vi slet ik være sikre på noget. Men da jeg ved mine andre graviditeter har fået bygkorn (ved det lyder underligt) så da jeg igår blev rød og øm over det ene øje sagde manden jeg tror du er gravid. Jeg sagde bare ej nej det kan sagtens komme alligevel. Men så købet manden testene idag og så fik jeg besked på og prøve og tage en. Og fik så dette resultat. Er super glad og håber testen imorgen tidelig også er positiv :-) nat nat søde mennesker

Anmeld

18. januar 2013

Victoria2013

Den ligner præcis den første graviditetstest jeg tog hjemme - og da var jeg gået 3 dage "over tid" med min mens... og det var ganske vist, jeg var (er) gravid

TILLYKKE! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.