Er den graviditets test positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.967 visninger
39 svar
1 synes godt om
18. januar 2013

Pernille Bundgaard

Hej der er ca 2 dage til min mens Skulle komme. Men her til aften tog jeg en test. Hvad synes i den viser...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

o1Mutte

Stort tillykke, den er i hvert fald positiv

Anmeld

18. januar 2013

Frk.S

Hvordan kan du overhovedet være i tvivl? Den er da klart positiv.

TILLYKKE! 

Anmeld

18. januar 2013

Pernille Bundgaard

o1Mutte skriver:

Stort tillykke, den er i hvert fald positiv

Tak ville da være dejligt. Men kan det være fordi jeg albaer skal have mens den viser sådan?? Tror jeg vil tage en igen imorgen. med morgen urin det skulle jo vist være bedst

Anmeld

18. januar 2013

Pernille Bundgaard

Frk.S skriver:

Hvordan kan du overhovedet være i tvivl? Den er da klart positiv.

TILLYKKE! 

Åh jamen har jo ønsket det meget og nåran står med sådan erarest så kan man godt blive i tvivl om man tør tro på det man ser. Og synes den ene streg er lidt svagere end den anden, men men der er jo også stadig ca  2 dage til min mens skulle komme. Måske den derfor er lidt utydelig den ene. Men mange mange tak :-) håber da den er positiv :-)

Anmeld

18. januar 2013

o1Mutte

Pernille Bundgaard skriver:

Tak ville da være dejligt. Men kan det være fordi jeg albaer skal have mens den viser sådan?? Tror jeg vil tage en igen imorgen. med morgen urin det skulle jo vist være bedst

Nej den viser kun positiv hvis du har graviditets hormonet i kroppen, som jeg pludselig ikke kan huske hvad hedder
(medmindre det er en defekt test, hvilket jeg tvivler stærkt på)

Anmeld

18. januar 2013

M (:

Hej der er ca 2 dage til min mens Skulle komme. Men her til aften tog jeg en test. Hvad synes i den viser...

Der er vist ingen tvivl! Tillykke!

Anmeld

18. januar 2013

Pernille Bundgaard

o1Mutte skriver:

Nej den viser kun positiv hvis du har graviditets hormonet i kroppen, som jeg pludselig ikke kan huske hvad hedder
(medmindre det er en defekt test, hvilket jeg tvivler stærkt på)

Åh nej alle de der homon navne er heller ikke til og holde styr på :-) hihi. Tak. Jeg prøver lige og tager en i morgen tidelig så skal jeg nok lige opdater :-)

Anmeld

18. januar 2013

AnonymMor

Tillykke !!! Den er da fin fin positiv  

Anmeld

18. januar 2013

Pernille Bundgaard

M (: skriver:

Der er vist ingen tvivl! Tillykke!

Tak tak. Tror bare alle kender til det der med man har ville noget så længe og når man så står med sådan en test så tør man ikke rigtig tro på det- for ikke og blive såret. Og når den ene steg er lidt svagere end end den anden så bliver man nemt i tvivl. Men nu flere af jer søde mennesker her inde kan bekræfte i synes den ser positiv ud så begynder jeg måske selv og tro lidt på den måske er go nok...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.