Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg bliver 21 år næste måned
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lisbethita skriver: Hej med jer, Jeg tænker nogle gange over, hvor gamle mon dem man skriver med herinde er? Mange gange ser jeg, at der er jeres årstal på jeres navne og så tænker jeg, at jeg da BESTEMT må være en af de ældste, suuuuk! Og snøøøft! Er i weekenden gået til at høre under kategorien 35-40 år (blev 36 år 13/1). Alder er jo lige meget herinde. Er bare nysgerrig
Hej med jer,
Jeg tænker nogle gange over, hvor gamle mon dem man skriver med herinde er? Mange gange ser jeg, at der er jeres årstal på jeres navne og så tænker jeg, at jeg da BESTEMT må være en af de ældste, suuuuk! Og snøøøft! Er i weekenden gået til at høre under kategorien 35-40 år (blev 36 år 13/1).
Alder er jo lige meget herinde. Er bare nysgerrig
bliver 30 til marts... puha... skræmmende tanke...
Jeg er 24 og fylder 25 om en måned - manden er 25
Jeg hører nu indunder 25-30, suk.. Fyldte 26 i november, min kæreste fyldte 27 i december
Gigl skriver: Jada Jeg læser til socialpædagog, er færdig på mandag! Så jeg snød lidt og fik første barn inden
Jada
Jeg læser til socialpædagog, er færdig på mandag! Så jeg snød lidt og fik første barn inden
hehe
Kitkat92 skriver: Jeg bliver 21 år næste måned
wow...du er tideligt ude - i hvert fald i forhold til mig, fniiiiis
LilleNyPåVej skriver: Ja det er skønt og vi glæder os også rigtig meget Årha, så længe i passer skide godt sammen, så er alder ingen hindring hihi Og altså, det kan godt være at kæresten herhjemme bliver 27 år, men det kan man altså ikke mærke på ham han er ligesom en lille baby haha
Ja det er skønt og vi glæder os også rigtig meget
Årha, så længe i passer skide godt sammen, så er alder ingen hindring hihi Og altså, det kan godt være at kæresten herhjemme bliver 27 år, men det kan man altså ikke mærke på ham han er ligesom en lille baby haha
Mænd i en nøddeskal, tsk tsk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128