Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lisbethita skriver: Dejlig alder at få børn i altså!! Jeg er 36 nu og min kæreste bliver 31, så jeg har fundet en noget yngre mand, fniiiiis!
Dejlig alder at få børn i altså!! Jeg er 36 nu og min kæreste bliver 31, så jeg har fundet en noget yngre mand, fniiiiis!
Ja det er skønt og vi glæder os også rigtig meget
Årha, så længe i passer skide godt sammen, så er alder ingen hindring hihi Og altså, det kan godt være at kæresten herhjemme bliver 27 år, men det kan man altså ikke mærke på ham han er ligesom en lille baby haha
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er 30 somre
Puh er 38 år, og manden er 44 år.
27 år
Jeg er 21 år og manden er 23 år..
Så vi er i den lidt yngre ende, men alder er jo bare et tal
31 år ung
Jeg er 22, når dog lige at blive 23 en uge inden termin
lisbethita skriver: Hej med jer, Jeg tænker nogle gange over, hvor gamle mon dem man skriver med herinde er? Mange gange ser jeg, at der er jeres årstal på jeres navne og så tænker jeg, at jeg da BESTEMT må være en af de ældste, suuuuk! Og snøøøft! Er i weekenden gået til at høre under kategorien 35-40 år (blev 36 år 13/1). Alder er jo lige meget herinde. Er bare nysgerrig
Hej med jer,
Jeg tænker nogle gange over, hvor gamle mon dem man skriver med herinde er? Mange gange ser jeg, at der er jeres årstal på jeres navne og så tænker jeg, at jeg da BESTEMT må være en af de ældste, suuuuk! Og snøøøft! Er i weekenden gået til at høre under kategorien 35-40 år (blev 36 år 13/1).
Alder er jo lige meget herinde. Er bare nysgerrig
Jeg er 21, og bliver 22 den 22/2
Min kæreste er 27, og bliver 28 den 31/1
ja jeg blev jo 40 i dec ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128