Hvor gamle er i egentligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2013

bobbles

lisbethita skriver:

Tak for dit svar  Det er jo faktisk lige om lidt :-)

ja så bliver jeg lige et år ældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

Christina :-)

18. januar 2013

Valle81

lisbethita skriver:

Hej med jer,

Jeg tænker nogle gange over, hvor gamle mon dem man skriver med herinde er? Mange gange ser jeg, at der er jeres årstal på jeres navne og så tænker jeg, at jeg da BESTEMT må være en af de ældste, suuuuk! Og snøøøft! Er i weekenden gået til at høre under kategorien 35-40 år (blev 36 år 13/1).

Alder er jo lige meget herinde. Er bare nysgerrig

Jeg bliver 32 lige om snart

Anmeld

18. januar 2013

Fenja09

lisbethita skriver:

Hej med jer,

Jeg tænker nogle gange over, hvor gamle mon dem man skriver med herinde er? Mange gange ser jeg, at der er jeres årstal på jeres navne og så tænker jeg, at jeg da BESTEMT må være en af de ældste, suuuuk! Og snøøøft! Er i weekenden gået til at høre under kategorien 35-40 år (blev 36 år 13/1).

36 år er jo ingen alder!

Jeg er 30 og har fødselsdag lige om snart...men kan se at der er flest mellem 20-25 år - det overrasker mig faktisk ikke, men synes det er dejligt at der er lidt af det hele.

/Fenja

Anmeld

18. januar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg springer nok gennemsnittet - jeg er 39 år og fylder 40 år til marts - hjælp!!

Anmeld

18. januar 2013

Papillon

lisbethita skriver:

wow...du er tideligt ude - i hvert fald i forhold til mig, fniiiiis

Ja, tidligere end jeg selv havde regnet med, men så mødte jeg min kæreste og det hele virkede så rigtigt, såå.. Har drømt om at stifte familie som forholdsvis ung, men troede ikke det ville blive en realitet

Anmeld

18. januar 2013

FruK

lisbethita skriver:

Ej, hvor dejligt med en i min kategori!!!!! :-) Så er jeg da ikke helt alene  

Ja, det er meget rart ikke at være helt alene! 

Anmeld

18. januar 2013

HeidiØ

Jeg er 26

Anmeld

18. januar 2013

Camilla..

Hej med jer,

Jeg er 20 

Anmeld

18. januar 2013

GUSO

lisbethita skriver:

Hej med jer,

34 he he ja du er altså en gammel krage håber det går godt både med dig, Smilla og mavsen Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.