Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lisbethita skriver: Hehe...cool! Og sjovt med tallene.... fnis!!
Hehe...cool! Og sjovt med tallene.... fnis!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke med med fødselsdagen i weekenden så
Jeg kan i næsten 2 mdr stadig gå under 20-25 kategorien, men fylder 26 i Marts
Hej med jer, Jeg tænker nogle gange over, hvor gamle mon dem man skriver med herinde er? Mange gange ser jeg, at der er jeres årstal på jeres navne og så tænker jeg, at jeg da BESTEMT må være en af de ældste, suuuuk! Og snøøøft! Er i weekenden gået til at høre under kategorien 35-40 år (blev 36 år 13/1). Alder er jo lige meget herinde. Er bare nysgerrig
Hej med jer,
Jeg tænker nogle gange over, hvor gamle mon dem man skriver med herinde er? Mange gange ser jeg, at der er jeres årstal på jeres navne og så tænker jeg, at jeg da BESTEMT må være en af de ældste, suuuuk! Og snøøøft! Er i weekenden gået til at høre under kategorien 35-40 år (blev 36 år 13/1).
Alder er jo lige meget herinde. Er bare nysgerrig
Jeg bliver 25 til september og kæresten bliver 27 til maj
Gigl skriver: Tillykke med med fødselsdagen i weekenden så Jeg kan i næsten 2 mdr stadig gå under 20-25 kategorien, men fylder 26 i Marts
Tak !!! SKØNT!!! Nyd det...!!! Uha...sikke en dejlig alder at få børn i. Jeg læste på uni, da jeg var 25/26, så jeg har været sent igang. Better late than never
lisbethita skriver: Hej med jer, Jeg tænker nogle gange over, hvor gamle mon dem man skriver med herinde er? Mange gange ser jeg, at der er jeres årstal på jeres navne og så tænker jeg, at jeg da BESTEMT må være en af de ældste, suuuuk! Og snøøøft! Er i weekenden gået til at høre under kategorien 35-40 år (blev 36 år 13/1). Alder er jo lige meget herinde. Er bare nysgerrig
har stemt 25-30 for jeg er 25 år, men bliver 26 til sommer
LilleNyPåVej skriver: Jeg bliver 25 til september og kæresten bliver 27 til maj
Dejlig alder at få børn i altså!! Jeg er 36 nu og min kæreste bliver 31, så jeg har fundet en noget yngre mand, fniiiiis!
MariaKyedDK skriver: har stemt 25-30 for jeg er 25 år, men bliver 26 til sommer
Nåå ja...det kan jeg godt se - du kan jo egentligt være i to kategorier. Der tænkte jeg ikke mig ordentligt om.
lisbethita skriver: Nåå ja...det kan jeg godt se - du kan jo egentligt være i to kategorier. Der tænkte jeg ikke mig ordentligt om.
Hehe det er da helt fint
Jeg er 33 og Jeppe er 30
lisbethita skriver: Tak !!! SKØNT!!! Nyd det...!!! Uha...sikke en dejlig alder at få børn i. Jeg læste på uni, da jeg var 25/26, så jeg har været sent igang. Better late than never
Jada
Jeg læser til socialpædagog, er færdig på mandag! Så jeg snød lidt og fik første barn inden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128