Hvor gamle er i egentligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

lisbethita skriver:

Hehe...cool! Og sjovt med tallene....  fnis!!

haha jeg synes godt nok også det var meget sjovt at skrive. havde dog faktisk slet ikke tænkt over det før jeg sad og skrev det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

DitteFisk

Tillykke med med fødselsdagen i weekenden så 

Jeg kan i næsten 2 mdr stadig gå under 20-25 kategorien, men fylder 26 i Marts  

Anmeld

18. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Hej med jer,

Jeg tænker nogle gange over, hvor gamle mon dem man skriver med herinde er? Mange gange ser jeg, at der er jeres årstal på jeres navne og så tænker jeg, at jeg da BESTEMT må være en af de ældste, suuuuk! Og snøøøft! Er i weekenden gået til at høre under kategorien 35-40 år (blev 36 år 13/1).

Alder er jo lige meget herinde. Er bare nysgerrig

Jeg bliver 25  til september og kæresten bliver 27 til maj 

Anmeld

18. januar 2013

lisbethita

Gigl skriver:

Tillykke med med fødselsdagen i weekenden så 

Jeg kan i næsten 2 mdr stadig gå under 20-25 kategorien, men fylder 26 i Marts  

Tak !!! SKØNT!!! Nyd det...!!!  Uha...sikke en dejlig alder at få børn i. Jeg læste på uni, da jeg var 25/26, så jeg har været sent igang. Better late than never

Anmeld

18. januar 2013

MariaKyedDK

lisbethita skriver:

Hej med jer,

Jeg tænker nogle gange over, hvor gamle mon dem man skriver med herinde er? Mange gange ser jeg, at der er jeres årstal på jeres navne og så tænker jeg, at jeg da BESTEMT må være en af de ældste, suuuuk! Og snøøøft! Er i weekenden gået til at høre under kategorien 35-40 år (blev 36 år 13/1).

Alder er jo lige meget herinde. Er bare nysgerrig

har stemt 25-30 for jeg er 25 år, men bliver 26 til sommer

Anmeld

18. januar 2013

lisbethita

LilleNyPåVej skriver:

Jeg bliver 25  til september og kæresten bliver 27 til maj 

Dejlig alder at få børn i altså!! Jeg er 36 nu og min kæreste bliver 31, så jeg har fundet en noget yngre mand, fniiiiis!

Anmeld

18. januar 2013

lisbethita

MariaKyedDK skriver:

har stemt 25-30 for jeg er 25 år, men bliver 26 til sommer

Nåå ja...det kan jeg godt se - du kan jo egentligt være i to kategorier. Der tænkte jeg ikke mig ordentligt om.

Anmeld

18. januar 2013

MariaKyedDK

lisbethita skriver:

Nåå ja...det kan jeg godt se - du kan jo egentligt være i to kategorier. Der tænkte jeg ikke mig ordentligt om.

Hehe det er da helt fint

Anmeld

18. januar 2013

Troldemommi

Jeg er 33 og Jeppe er 30 

Anmeld

18. januar 2013

DitteFisk

lisbethita skriver:

Tak !!! SKØNT!!! Nyd det...!!!  Uha...sikke en dejlig alder at få børn i. Jeg læste på uni, da jeg var 25/26, så jeg har været sent igang. Better late than never

Jada 

Jeg læser til socialpædagog, er færdig på mandag! Så jeg snød lidt og fik første barn inden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.