Kan I hjælpe med kjolen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2013

Ditte-3

2-3-5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

morethanperfect

KittyCatta skriver:

Ihh.. Sidder og kigger på brudekjoler og har bare fundet så mange fantastiske, som jeg elsker. Men desværre kan man jo ikke have 15 kjoler på på én gang, så bliver jo nød til at vælge  

Kan ikke beslutte mig indenfor disse fem kjoler - hvilken synes I at jeg skal vælge? 

Nr. 1

Nr. 2

Nr. 3

Nr. 4

Nr. 5

Nr. 1 , MEN syns faktisk de alle sammen er flotte ! 

God smag

Anmeld

18. januar 2013

MortilElias2010

KittyCatta skriver:

Ihh.. Sidder og kigger på brudekjoler og har bare fundet så mange fantastiske, som jeg elsker. Men desværre kan man jo ikke have 15 kjoler på på én gang, så bliver jo nød til at vælge  

Kan ikke beslutte mig indenfor disse fem kjoler - hvilken synes I at jeg skal vælge? 

Nr. 1

Nr. 2

Nr. 3

Nr. 4

Nr. 5

Personligt ud fra de 5, så vælger jeg nummer 1. Aner ikke hvordan du ser ud eller noget så ved ikke hvad jeg skulle vælge til dig. 

Anmeld

19. januar 2013

KittyCatta

MortilElias2010 skriver:

Personligt ud fra de 5, så vælger jeg nummer 1. Aner ikke hvordan du ser ud eller noget så ved ikke hvad jeg skulle vælge til dig. 

Jeg kan godt lægge et billede ind, men det bliver først imorgen. Er så træt  

Anmeld

19. januar 2013

norenberg

Har stemt blank da jeg slet ikke er til alt det tyl og en kjole der fylder så meget....

Anmeld

19. januar 2013

BabyMus

KittyCatta skriver:

Nr. 1

Nr. 2

Nr. 3

Nr. 4

Nr. 5

Man kunne jo godt købe flere og så skifte undervejs. Det ville være smart omend nok lidt dyrt.

Jeg har stemt på nr. 1 for den er virkelig smuk! Men de er alle meget smukke, så det var meget svært at vælge. Alligevel var der bare et eller andet over nr. 1

Tillykke med det kommende bryllup.

Anmeld

19. januar 2013

isabellasmor

Nr 1 eller nr 2, kan ikke rigtig beslutte mig... Men en af de 2, de andre bryder jeg mig ikke om

Anmeld

19. januar 2013

Fotograf Nikolaj Grundtvig

Jeg kan ikke hjælpe med kjolen, men måske med en fotograf

Tjek min hjemmeside..   www.nikolajgrundtvig.dk/bryllupsfotografering.html

Tager billeder i hele landet

Mvh Nikolaj Grundtvig

Anmeld

19. januar 2013

Frk. K

Har stemt på nr. 1 den er fantastisk smuk!

må man spørge hvor den/de er fra??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.