Kan I hjælpe med kjolen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken kjole?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.534 visninger
38 svar
1 synes godt om
18. januar 2013

KittyCatta

Ihh.. Sidder og kigger på brudekjoler og har bare fundet så mange fantastiske, som jeg elsker. Men desværre kan man jo ikke have 15 kjoler på på én gang, så bliver jo nød til at vælge  

Kan ikke beslutte mig indenfor disse fem kjoler - hvilken synes I at jeg skal vælge? 

Nr. 1

Nr. 2

Nr. 3

Nr. 4

Nr. 5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

lisbethita

KittyCatta skriver:

Ihh.. Sidder og kigger på brudekjoler og har bare fundet så mange fantastiske, som jeg elsker. Men desværre kan man jo ikke have 15 kjoler på på én gang, så bliver jo nød til at vælge  

Kan ikke beslutte mig indenfor disse fem kjoler - hvilken synes I at jeg skal vælge? 

Nr. 1

Nr. 2

Nr. 3

Nr. 4

Nr. 5

Jeg skal også giftes :-) Jeg er slet ikke i tvivl. Jeg synes kjole 1 er MEGET smuk! Ihhh....hvor er det bare spændende!

Anmeld

18. januar 2013

TNBC

KittyCatta skriver:

Nr. 1

Nr. 2

Nr. 3

Nr. 4

Nr. 5

Nr.5

Anmeld

18. januar 2013

GUSO

KittyCatta skriver:

Nr. 1

Nr. 2

Nr. 3

Nr. 4

Nr. 5

Har stemt nr 1 den er gudesmuk er også ret vild med nummer 5..

Anmeld

18. januar 2013

lisbethita

GUSO skriver:

Har stemt nr 1 den er gudesmuk er også ret vild med nummer 5..

Og jeg er helt enig, fnis!! Sender dig en stor krammer

Anmeld

18. januar 2013

KittyCatta

lisbethita skriver:

Jeg skal også giftes :-) Jeg er slet ikke i tvivl. Jeg synes kjole 1 er MEGET smuk! Ihhh....hvor er det bare spændende!

Glæder mig så meget  Det bliver bare den smukkeste og meste romantiske dag i vores liv. Det er sikker på! 

Hvornår skal du giftes?

Anmeld

18. januar 2013

M (:

KittyCatta skriver:

Nr. 1

Nr. 2

Nr. 3

Nr. 4

Nr. 5

Har stemt nr. 2, men det var tæt løb mellem nr. 1, 2 og 3. 

Held og lykke med kjolevalget - og tillykke med det forestående bryllup! 

Anmeld

18. januar 2013

lisbethita

KittyCatta skriver:

Glæder mig så meget  Det bliver bare den smukkeste og meste romantiske dag i vores liv. Det er sikker på! 

Hvornår skal du giftes?

Det er først august 2014 :-) Vi skal lige have fødsel og det hele i 2013 og så bryllup i 2014! Glæder mig! Jeg har fundet kjolen !

Anmeld

18. januar 2013

FrkZier

KittyCatta skriver:

Nr. 1

Nr. 2

Nr. 3

Nr. 4

Nr. 5

nr 1 er SÅÅÅÅÅ smuk!! de andre er også flotte, men nr 1 er virkelig noget HELT specielt, og ville ønske jeg selv  kunne blive gift i den!

Anmeld

18. januar 2013

Zelinasmor

Jeg synes nummer 3 er den flotteste 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.