Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KittyCatta skriver: Ihh.. Sidder og kigger på brudekjoler og har bare fundet så mange fantastiske, som jeg elsker. Men desværre kan man jo ikke have 15 kjoler på på én gang, så bliver jo nød til at vælge Kan ikke beslutte mig indenfor disse fem kjoler - hvilken synes I at jeg skal vælge? Nr. 1 Nr. 2 Nr. 3 Nr. 4 Nr. 5
Ihh.. Sidder og kigger på brudekjoler og har bare fundet så mange fantastiske, som jeg elsker. Men desværre kan man jo ikke have 15 kjoler på på én gang, så bliver jo nød til at vælge
Kan ikke beslutte mig indenfor disse fem kjoler - hvilken synes I at jeg skal vælge?
Nr. 1
Nr. 2
Nr. 3
Nr. 4
Nr. 5
Helt klart nr. 2 =)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
De er alle meget smukke, du har god smag men syntes nu nr 5 er eventyrlig smuk
Monica
HELT klart nummer 2... Den er da for smuk, enkel og alligevel sprængfyldt med en masse flotte detaljer...
Hvis valget stoid mellem de fem for mig, så ville nummer 2 være den jeg ville vælge... Og ellers nummer 5!
M (: skriver: Har stemt nr. 2, men det var tæt løb mellem nr. 1, 2 og 3. Held og lykke med kjolevalget - og tillykke med det forestående bryllup!
Har stemt nr. 2, men det var tæt løb mellem nr. 1, 2 og 3.
Held og lykke med kjolevalget - og tillykke med det forestående bryllup!
Tusind tak Det er en jungle uden lige, synes jeg.
Monica P skriver: De er alle meget smukke, du har god smag men syntes nu nr 5 er eventyrlig smuk Monica
Haha.. Tak Det er bare så svært at vælge kun én!
Syner nr. 4 er vildt flot. Og anderledes, men ikke på den skøre måde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128